Toxon Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Det har meg bekjent kommet 3 filmer i Left Behind-serien, men den var ikke ferdig. Hvor mange filmer til skal det komme? Jeg har sett den første filmen, men skal definitivt se de resten også! Hva synes dere om de filmene? Lenke til kommentar
broodwar Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) . Endret 29. januar 2008 av broodwar Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Har ikke sett filmen, men har lest de 4 første bøkene. Vanvittig spennende Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 har lesta alle bøkene 12 til sammen, synes de var kjempespennende og ganske troverdig. Filmen derimot var en skuffelse iallefall den første, du ser jo at den er laget på lavbudsjett, fikk ingen umiddelbar trang til å se flere filmer Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Fikk den første filmen til jul i fjor på VHS. Har derfor ikke sett den, da jeg ikke gidder å sette opp VHS-spilleren. Lenke til kommentar
MegTipperJeg Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Har sett de tre første filmene ja... UTROLIG SPENNENDE syntes jeg Er jo Kristen så det kan jo ha myyyyye å si Håper det kommer flere Lenke til kommentar
edds Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Så den første for noen år siden, likte den veldig godt. Ganske gode teorier! Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Kjempe bra filmer. Men har hørt at det er ganske dårlig tolking, av en kammerat. men men.. Jeg syns det er spennenede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå