Kiwi-Kun Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) er lian-li PC70 et bra valg hvis jeg skal modde det til dundass? :P har tenkt på hvordan folk vil reagere på kabinettet jeg har nå. har hørt så mye rundt at raidmax kabinettene er så fjortiss kabinett. bestemte meg derfor for å lage mitt eget. men spørsmålet mitt er altså om PC70 er et bra valg. kom gjerne med bedre valg. og gjerne noen tips til modding:P:P har ikke gjort det før:P:P [EDIT] Har pc70 BTX støtte? Endret 12. desember 2005 av Kiwi-Kun Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Ellers er PC70 et virkelig bra kabinett, om du trenger inspirasjon til moddingen din kan du ta en titt på overklokkingsforumet under worklogs.. Endret 15. desember 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Her har du litt informasjon om kabinettet. - Prisguide. - Og en erfaring. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Har selv tenkt å kjøpe dette kabinettet til våren, da i svart og det skal moddes som et hel**te Ellers har jeg bare hørt gode ord om dette kabinettet av sikre kilder (dvs. moddere ) Dessuten har det god plass og det er dritstilig Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) tusen takk for alle svar! Endret 15. desember 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Sukk. Masse liksommoderator-innlegg er fjernet, og innlegg er redigert. Kan folk være noen elskverdige små knupper og legge fra seg disse faktene, og bare rapportere inn tråden hvis det er noe galt? Emnetittelen er for øvrig lite beskrivende, og bør endres. Et produktnavn sier ikke det spøtt om hva tråden handler om. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Bare for å bidra til samtlige innlegg er kabinettet supert. Et godt modde-objekt er det og, bare så linken til workloggen i signaturen min. Her har du min lille vurdering: +: - Pent (subjektivt) - Funksjonelt - Kjølig/gode kjølemuligheter - Godt å jobbe i - God kvalitet - Relativt lett (aluminium) -: - Kvaliteten på medfølgende vifter kan diskuteres - Ikke mulighet for 120mm-vifter uten modifikasjon - Kabinettføtter i plast (småpirk) - Ikke spesielt godt støydempet (kompanseres ved valg av støysvake vifter) og mottiltak rettet mot vibrasjoner Håper dette hjalp, si ifra hvis det er noe du lurer på! Lenke til kommentar
skeletor_ Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg har dette kabinettet selv og har et spørsmål. Siden dette kabinettet støtter redundant PSU'er er det en åpning rett under der en vanlig ATX PSU skal være og jeg har vanlig ATX PSU. Noen som kan komme med smarte forslag til hvordan jeg kan tette igjen dette hullet? Det fulgte med en aluminiumsplate med skruehull som logisk sett kunne blitt brukt til å dette igjen, men jeg fikk den ikke til å passe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå