Irish Coffee Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hei. I den danske artikkelen om hvordan man kan lage et enkelt fotostudio står det at man skal benytte flamingoplader. Kan noen forklare meg hva dette er? Link til siden http://www.silvan.dk/silvan/d947pro.nsf/0/...eget,fotostudie PS. Har noen erfaring om DVD filmen som de snakker om i denne artikkelen? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Vil gjette på at det er isoporplater det er snakk om... Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg er dansker, og flamingoplader er det der på engelsk hedder polystyrene. Det skal nok passe at det er det der hedder isoporplater på norsk Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Da bør man lure på hvorfor i all verden det heter flamingoplater på dansk! Lenke til kommentar
Kigulu Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Det er for at drille svenskerne fin lille artikkel i øvrigt Endret 12. desember 2005 av Kigulu Lenke til kommentar
kimare Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Desverre ser det ut til at siden ikke finnes lenger det eneste jeg finner er i Googles cache men da uten bilder. Er det noen som har lastet ned artikkelen og kan sende den til meg hadde jeg blitt glad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå