Jim Rager Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 http://www.dagbladet.no/kultur/2005/12/12/452007.html haha, dette er TEIT! Hva blir det neste? forbud mot å synge med i singstar? nei det er sikkert ok, hvis man sørger for at ingen hører hva du synger Når jeg kjøper cden, så er det fordi jeg vil høre _den_ bestemte artisten synge _den_ bestemte sangen! ikke fordi jeg vil ha tillatelse for å synge den selv! Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Snart får vi vel ikke lov til å nynne på melodien til sangene engang. Idiotisk opplegg. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Lurer på hvor langt de kan dra dette, jeg havnet vel snart i fengsel om jeg siterer noen:p Lenke til kommentar
runela Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Og så ble all musikken instrumental. Huff hva blir det neste som ikke blir lov til? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Tja. Kommuner og større bedrifter som tillater de annsatte å høre på radio i arbeidstida må betale avgift til TONO... Lenke til kommentar
FaO Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 idioti og overbeskyttelse Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Green Day har tidligere forsøkt å få igjennom dette. Flere store sangtekst-sider har fjernet sine Green Day tekster. Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Det der må være det dummeste jeg noen gang har hørt... Nå tror jeg jammen i meg at jeg skal gå og piratkopiere litt, bare for å være slem... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Det er fremdeles lov å sitere folk, så lenge du ikke tar "æren" for det selv. Jeg skjønner ikke hva de syter etter. De kan hvertfall ikke skylde på å tape penger på at tekstene ligger på nettet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 ahahahahahahahahahahah pappa prøvde å få meg til å kjøpe musikk fra nett siden all den antipiratkopi-aksjonen som har skjedd, men nå... HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ikke fanden om jeg skal slutte å laste ned, pengegriske kapitalister hele gjengen. <laste ned "sikkerhetskopier" fra nett> Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Det er ikke platebransjen som påstår de taper penger, men de som utgir sangbøker, notehefter osv. La dem bare grave sin egen grav. La dem saksøke flest mulig samfunnsgrupper slik at de får flest mulig mot seg. Lenke til kommentar
royale Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 LATTERLIG. Hva blir det neste? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 *Ristepåhodet.* Finnes det en norsk pro piratkopieringsside? (som http://www.piratbyran.org/ ) Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 *Ristepåhodet.* Finnes det en norsk pro piratkopieringsside? (som http://www.piratbyran.org/ ) 5286270[/snapback] ja: piratgruppen Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Til plateselskapene: Dere kan dra til helvette! Mens dere brenner i helvette, skal jeg sette meg ned og kose med de ca 60 gigabytene jeg har med piratkopiert musikk. Bare for og være slem gutt. Sangtekster. Av alle ting. For guds skyld, hold på! Saksøk hele verden, jævla pengegriske psykopater. Lenke til kommentar
hegem0r Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Damn, går det virkelig ann? Alt er jo forbudt snart, føler jeg... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 "Å legge ut Alf Prøysens sangtekster er et klart lovbrudd." I'll be damned... Slike folk fortjener ikke å leve. Jeg ser ned på dem, og jeg er bedre mennesker enn dem. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hadde noter blitt betraktelig billigere, er jo svindyrt , så hadde vel kanskje noe av problemet med deling på nett blitt borte..Og også tilgjengligheten.. Mye lettere å finne sjeldne noter på nett, enn f.eks på musikkforlaget.. Men uansett, det forslaget der hørtes rett og slett dumt ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå