MindZlave Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hei alle sammen! Hvor er det dere kjøper peltier? Er det like vanskelig å få tak i det i norske webshops som jeg innbiller meg? Isåfall kan det hende jeg har en liten overraskelse til dere iløpet av dagen, hvis det er interesse for billige peltier elementer og tilbehør til dette mer sier jeg ikke akkurat nå Få høre noen meninger her da Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 finnes på microplex:) Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) ja de har ett peltier element pluss ett par blokker med ferdig satt på element, vil dere ikke heller bruke egne blokker da? kjekt med litt valgfrihet Endret 12. desember 2005 av MasterMind2k Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 www.Elfa.se/no selger også peltierelementer. Det går også an å google "TEC" og "Peltier" så kanskje du finner noen flere utenlandske steder som selger. Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 trur det er på tide å si litt mer jeg, virker som dere misforstår litt jeg har noen "kontakter" i england som jeg skal kjøpe fra, men jeg kan også ta inn små parti med peltier hvis folk er intressert. Jeg kan også få tak i alt annet man trenger for å peltier kjøle en pc, bortsett fra strømforsyning... Noen som er intressert?? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 MasterMind2k: Selv om tiltaket ditt kan være aldri så godt, må du ha i bakhodet at salg over forumet medfører smekk på pungen... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 ebay har "alt" 5285015[/snapback] Ord! Kjøpte tre stykker i går Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Med tanke på det med salg, jeg tjener ikke en krone på det her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå