ssswopp Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) tenkte jeg skulle sette på et slags klistremerke på min svarte lett-mc .. så jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt de?? vet ikke om det fins, men har jo lyst på noe som på bilde.. om det ikke fins noe sånn, er det veeeeeldig dyrt å lakkere?? forresten så så jeg på "Pimp my ride" at en dude lagde en tegning, som han kopierte opp og fikk lagd det til et klistremerke.. (postet denne her pga. tipper at det fins fler klistremerker som er lagd til bil en lett-mc og at flere bilbrukere kanskje kan får nytte av å lese denne her tråden enn sykkel kjørere) Endret 12. desember 2005 av ssswopp Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 det må da være noen som vet noe da.. !? Lenke til kommentar
spitz Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 det må da være noen som vet noe da.. !? 5289194[/snapback] Snakk med f.eks. Wericon, www.wericon.no. De kan trykke opp det du vil ut fra tegninger, beskrivelser osv. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 http://www.artsolution.no/ Mange som har god erfaring med disse, og disse driver med bildekor, så kan sikkert lage klistremerke til sykkelen din også.. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) se der ja, sendte mail til wericon istad, så får se hva de sier EDIT: fikk et kjapt svar og de sa at prisen lå på 100-150 kroner (og jett hvem som holdt på ramle av stolen når de leste det da!? trodde det skulle komme oppi 1000lappen jeg ) så tror at det blir shopping der snart ja Endret 13. desember 2005 av ssswopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå