k-nut Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hei, Vet noen om hvor jeg kan få tak i et tastatur til en SE P900? Min OK-knapp har begynt å bli veldig dårlig, så jeg tror jeg må ha nytt tastatur. mvh, Knut Lenke til kommentar
3000 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 http://www.mytrendyphone.dk/shop/default.asp?SetLng=3 her har di tastatur til din p900 en god webshop har handlet der mange ganger selv Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Flyttes til Forhandlere og verksteder. Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hei, Vet noen om hvor jeg kan få tak i et tastatur til en SE P900? Min OK-knapp har begynt å bli veldig dårlig, så jeg tror jeg må ha nytt tastatur. mvh, Knut 5284563[/snapback] Hei Knut. Det samme skjedde med flere av mine knapper, har tilsvarende telefon. Jeg leverte på service, og de satte på et annet brukt tastatur (ikke nytt). Dette kostet under 200 kr, altså et billig alternativ til å kjøpe et helt nytt! Dersom dette kan være aktuelt (ingen forskjell) kan det jo lønne seg å sjekke med serviceverksted, kan evnt finne ut hvilket jeg brukte selv hvis du er interessert:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå