Mouser Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Ja jeg leser en bok av Jeffrey som handler om det lukkede rom, og må ha en til. Det er en muntlig skole oppgave der jeg skal skildre 2 forfatteres oppfattning av "det lukkede rom" Noen forslaG? /og nei jeg vill ikke ha noe psykologiske bøker om lukkede sinn/(ja det var alt biblotekaren fant på) takk for alle svar Endret 12. desember 2005 av Mouser Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 John Dickson Carr har flere bøker hvor det lukkede rom inngår. Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Navn på bøker? Skal på deichmanske i morgen. Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 ja jeg har fortsatt dette problemet, er det noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 CARR, JOHN DICKSON: Den hule mannen CARR, JOHN DICKSON: Det hvite hengslet (?) John Dickson Carr: It Walks by Night (?) John Dickson Carr: The Dead Man's Knock (?) Lenke til kommentar
Njål Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Sjøwall & Wahlöö - Det lukkede rom, vet ikke hvor lett tilgjengelig den er nå, men var gitt ut i flere opplag som en del av en serie på '70 og '80-tallet, sikkert seinere også. Svensk forfatterektepar og oversettere, oversatte og skrev krim (mest politiromaner). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå