xD^^ Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Huff. Nå begynner jeg å bli lei. Dag ut dag inn. "Åh! Jeg drepte han der på NM da!" "Haha, jeg har flere kuler enn deg!" Sånn står det til hos oss i friminuttene. NM er status her. Tror folk iallefall. Er vel ikke lenge før det koster penger å spille det. Hva synes dere om spillet? Jeg synes det er helt idiotisk. Patetisk. Bånn i bøtta, alt som er. For wannabe's. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Har hørt det på bussen hjem av ungdomskole folk. må nesten le litt. Men det er nok irriterende i lengden ja. "Jeg blei drept da. Shit ass. Hadde drit mye penger i Nordic Mafia. faen asssss" Hørte det her om dagen. Jeg prøvde det for noen år tilbake når det ikke kosta noenting. Eller var det kanskje Norwegian Mafia jeg prøvde? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg prøvde det for noen år tilbake når det ikke kosta noenting.Eller var det kanskje Norwegian Mafia jeg prøvde? 5284544[/snapback] Det koster ikke noe nå heller. Men det er jo så populært, så utviklerene kan jo ta litt penger. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg prøvde det for noen år tilbake når det ikke kosta noenting.Eller var det kanskje Norwegian Mafia jeg prøvde? 5284544[/snapback] Det koster ikke noe nå heller. Men det er jo så populært, så utviklerene kan jo ta litt penger. 5284549[/snapback] Det koster da penger for å få tak i våpen, gjør det ikke? Sånn sms-tjeneste-møl, tror jeg. noe alà ''Habbo hotel''. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Det koster da penger for å få tak i våpen, gjør det ikke?Sånn sms-tjeneste-møl, tror jeg. noe alà ''Habbo hotel''. 5284592[/snapback] Skal ikke si noe sikkert jeg. Har ikke forvillet meg inn dit. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Det koster da penger for å få tak i våpen, gjør det ikke?Sånn sms-tjeneste-møl, tror jeg. noe alà ''Habbo hotel''. 5284592[/snapback] Nei. På norwegianmafa er alt gratis. Prøvde det en runde. Ble gal. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Det koster da penger for å få tak i våpen, gjør det ikke?Sånn sms-tjeneste-møl, tror jeg. noe alà ''Habbo hotel''. 5284592[/snapback] Nei. På norwegianmafa er alt gratis. Prøvde det en runde. Ble gal. 5284641[/snapback] Da er jeg feilinformert. *skrike etter knut* :@ Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Er det Norwegianmafia det er snakk om? I tilfelle prøvde jeg det for noen år siden. Men jeg gav opp med en gang. Enda en dårlig PA-kopi Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Ja, avhengig ja. *Banne høyt fordi jeg ikke blir mer enn bråkmaker* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hmm. Er ikke det 4-5 år gammelt? Takk og lov for at jeg gikk på en høyrevridd snobbeskole hvor alle spilte aksjespillet. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Denne jeg tenker på da. Nordic-Mafia. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hmm. Er ikke det 4-5 år gammelt? Takk og lov for at jeg gikk på en høyrevridd snobbeskole hvor alle spilte aksjespillet. 5284991[/snapback] *peke på og le* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Ble medlem nå. Skjønner ikke så mye akkurat. Kjøpte litt aksjer og sånn. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 har spillt nordic mafia, liker det ikke... men norwegian mafia derimot er skam gøy Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hmm. Er ikke det 4-5 år gammelt? Takk og lov for at jeg gikk på en høyrevridd snobbeskole hvor alle spilte aksjespillet. 5284991[/snapback] Nå sitter alle på blink i steden :--p Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Det koster da penger for å få tak i våpen, gjør det ikke?Sånn sms-tjeneste-møl, tror jeg. noe alà ''Habbo hotel''. 5284592[/snapback] Det kan koste penger hvis man vil. altså man kan kjøpe 60 poeng for 60kr via sms, eller så kan man kjøpe 60 poeng for 60-80 nmmill. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Har spilt det ca ei uke nå.. Er bråkemaker nå. Spillet er jo ikke gøy, men kjeder man seg så kjeder man seg.. Edit: Hva er forskjellen på Nordic mafia og Norwegian mafia? Har ikke spilt Norwegian mafia.. Endret 12. desember 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Nei, men jeg har spilt Omerta/Barafranca. ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hmm. Er ikke det 4-5 år gammelt? Takk og lov for at jeg gikk på en høyrevridd snobbeskole hvor alle spilte aksjespillet. 5284991[/snapback] Nå sitter alle på blink i steden :--p 5285102[/snapback] Hva er detta blink greiene forno egentlig? Flere i klassen som er der. Virker som det er et sted pedofile folk skal få kontakt med småunger som ikke veit bedre. ( no offence til de som sitter på blink ) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hva er detta blink greiene forno egentlig? Flere i klassen som er der.Virker som det er et sted pedofile folk skal få kontakt med småunger som ikke veit bedre. ( no offence til de som sitter på blink ) 5285207[/snapback] Det er det. Og det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå