Patriot Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Fikk høre i dag at man ikke klarer å fjerne sporene etter hvor mang har vert på internett helt selv om man både sletter logg og Temporary internett files, filene. Dette pga at der ligger en fil i Temporary internett files som heter Index. Når jeg åpner denne filen i wordpad kommer det opp en haug me rare tegn pluss massevis av internett adresser inne i mellom som jeg har besøkt. Det er helt umulig å redigere og slette filen.. Noen som vet hvordan man får vekk denne filen slik at det blir helt umulig å finne ut hvilke sider man har besøkt.. Nå skal det sies at jeg ikke har noe å skjule, men problemstillingen irriterer meg.. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 slett den ifra ms-dos da vel. det brukte jeg og gjøre med filler som win98 ikke ville slette. Lenke til kommentar
Patriot Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 Det er jo et alternativ, men hvil fjerning av denne filen føre til at I-explorer ikke fungerer? Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Man trenger ikke å gå så drastisk til verks. Det finnes flere programmer som tømmer den fila, feks. Xteq-setup. Men det krever en reestart av maskinen etterpå. Xteq er freevare, og kan brukes til masse annet rart på maskinen, yppelig prog. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Noen som er redd for at purken skal banke på iløpet av de nærmeste dagene ? Lenke til kommentar
Klodrik Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Quote: Den 2002-09-03 23:49, Patriot skrev:Det er jo et alternativ, men hvil fjerning av denne filen føre til at I-explorer ikke fungerer? Du kan trygt slette hele katalogen "Temporary Internet Files" i DOS. Windows vil lage seg en ny automatisk neste gang du starter Windows (tar jeg feil nå?). Uansett kan du ihvetfall trygt slette alle filene i denne katalogen. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hvis du kjører W2K (NTFS) kan du ikke gjøre det, det beste er uansett MS-os å gjøre som jeg beskrev lenger oppe, og prog-et er gratis, og veldig bra til mange andre ting også. [ Denne Melding var redigert av: slowcooler på 2002-09-04 12:48 ] Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Quote: Den 2002-09-04 00:26, Dotten skrev:Noen som er redd for at purken skal banke på iløpet av de nærmeste dagene ? Ouch... :razz: Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hehe, ja det er mange slike spørsmål om dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå