Re-Offender Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 http://www.datakjeden.no/default.asp?bID=7&page=tromso Hurra Kjipt å bo i en by der Elkjøp til nå har vært eneste alternativet. Blir fint å slippe å sitte å vente en uke på deler og enda bedre og bli kvitt frakt på hver eneste lille ting man skulle trenge. Lenke til kommentar
espenah Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Er ikke så fornøyd med Datakjeden her i Trondheim.. Synes de har lite på lager og ofte er de dyrere enn diverse nettbutikker med frakt... Så lenge man bestiller mer enn én gjenstand.. Men de har i hvertfall kvalitets DVD plater.. Stikker alltid innom å plukker opp spindel når jeg trenger /Espen Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Joda, men å stå i kø på elkjøp i tre timer for å få deler fra et enda dårligere vareutvalg er kjipere For å si det enkelt, det skulle ikke så mye til for å slå alternativet! Negativt er det uansett ikke at de har startet opp her.. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Var jo ikke så mye de hadde inne da. Ikke hadde de minne jeg skulle ha, ikke kamera(Panasonic FZ5) eller kjøling til grafikkortet mitt. Får håpe de får mer inn etterhvert. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Var jo ikke så mye de hadde inne da. Ikke hadde de minne jeg skulle ha, ikke kamera(Panasonic FZ5) eller kjøling til grafikkortet mitt. Får håpe de får mer inn etterhvert. 5284365[/snapback] Ja, de hadde langt i fra fylt opp lagerene sine, sa det kom mye mer ut i januar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå