VegardStr Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hei. har et skoleprosjekt på gang no, og vi har om unionen EU. så tenker eg det at eg kan spørre dokkar om deres synspunkt på EU. Spørsmål: 1. Hva synest du om EU? 2. bør Norge bli med i EU eller ikkje? grunngi svaret ditt. andre ting som eg vil vite er - Alder? - Kjønn? - hvilke politisk parti liker du best? Skriv svarene på denne måten: (og quote) løs prat kan dere skrive utenom quoten, slik at det blir lettere for meg å sortere ut.) takk. Alder:Kjønn: parti: 1. Hva synest du om EU? ditt svar. 2. bør Norge bli med i EU eller ikkje? grunngi svaret ditt. ditt svar. ---------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 ingen som har noen meninger? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 seriøst, er det ingen som har noen mening om EU her inne? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Kan prøve å svare jeg. Men husk, jeg kan ikke så veldig mye om EU og greier, så beklager vist det kommer dumme svar. Alder: 17 Kjønn: Mann Parti: FRP 1. Hva synest du om EU? Eu har sine gode og dårlige sider. Det positive er at vi får mer åpne grenser mellom EU land, og det blir letter å drive handel og reise rundt i Europa (noe jeg driver mye med). Det negative er en del dumme regler. 2. Bør Norge bli med i EU eller ikke? Grunngi svaret ditt. Hvorfor ikke like godt bli med? Vi er jo i EØS, og må likevell følge alle de dumme reglene til EU. Blir vi med, så får vi faktisk benytte de positive reglene / godene også.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Politikk, religion og samfunn er en mer passende kategori for slike spørsmål. Be en moderator flytte tråden. Endret 13. desember 2005 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 synst den passer bedre her eg, vurderte PRS kategorien, men siden det omhandler like masse skole, så kan den vel puttes her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Å flytte denne threaden til PRS ser jeg ikke helt nytten i desverre. Det er MANGE threads som tar opp spørsmålet om hva folk her syns om EU og det er bare å lete og begynne å lese så har du flere timers lesestoff skal du nok se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå