Rabadabatimtim Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Jeg har problemer med lydspor ved analog capture fra videospiller til pc, lyden får en forsinkelse. Jeg bruker pinnacle studio dc 10 redigeringskort. På samme pci kort er det inngang for power, må jeg tilkoble power der? Kortet fungerer bra ved bruk av dv kamera. Har prøvd med pinnacle studio 10 og adobe elements men samme lydproblemer. Endret 12. desember 2005 av Rabadabatimtim Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hvordan har du koblet videospilleren til PCen? PS: Hvis du har mulighet for video-inn på kameraet vil du få det beste resultatet hvis du kobler videospilleren til kameraet og kameraet til PCen.. -Kisp Lenke til kommentar
Rabadabatimtim Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg har ikke video inn på mitt kamera. Gammelt sony pc3. Lenke til kommentar
dapre Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Selv bruker jeg denne kabelen uten problemer : http://www.clasohlson.no/shop/store/printp...+7%3A43%3A01+PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå