danilovic Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jau, skal kjøpe et kamera i julegave til søstern min, og det skal koste minst mulig (tenker rundt femtenhundre). Da jeg spurte om åssen kamera hun ville ha, sa hun "et som funker", og jeg tviler på at hun vil merke forskjell på bildekvaliteten mellom noen kameraer i det hele tatt. Det eneste som hadde vært greit, hadde vært at det er enkelt å få tatt åreite bilder. Jeg tenker da på at du ikke skal behøve å holde kameraet helt i ro mens du knipser osv. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
gwh Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Med fare for å banne i kjerka.... Ta en tur til elkjøp og se om de har igjen noen av CAnon a510 eller a520. Burde komme inn sånn ca på budsjettet ditt. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Du har sikkert sett denne tråden, mener kameraene som er nevnt her alle er aktueller for deg også...... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=507210 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Hum, nå viser det seg at hun har noen preferanser likevel: - Sølvfarget (til nøds noe annet) - Minst 2 tommers display (eller opp mot) - 3x optisk zoom Jeg tenkte også å spleise med kjæresten hennes, så kan strekke meg til et budsjett på ca 2000,-. Daniel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Sony Cybershot S-60, Japan Photo, kr 1500 + lader/batteri og minnekort. Den har 2" LCD, 3 x zoom og er sølvfarvet. Finnes også med 2,5" skjerm, som S-90, koster 2000 med lader og batteri (på Gardermoen, av alle steder...). Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Hva med alle de andre som koster undre 2000,- hos Japan Photo, er de bare søppel? Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå