eha Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Sjekk hva som har kommet opp på Asus sine hjemmesider: http://no.asus.com/products4.aspx?l1=2&l2=...969&modelmenu=1 *sikle* Ferdig overklokket til 420/1240. Tenker det blir billig, jeg. Men bare tenk å ha to slike i SLI, da... *drømme* Lenke til kommentar
espenah Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Tipper det blir for varmt med 2 av disse i SLi uten tilstrekkelig luftgjennomstrømning i kabinettet. Selv om den passive kjølingen så ganske heftig ut.. Kunne tenkt meg 7800 GTX 512 med passiv kjøling :!: /Espen Lenke til kommentar
eha Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Ja, du har nok rett i at det blir for varmt. Jeg har egentlig ventet på dette kortet i et par måneder nå, og har hele tiden lurt på om det blir mulig å kjøre det i min PC uten å skru opp luftgjennomstrømmingen og dermed lydnivået. Det blir interessant å se tester etterhvert! Lenke til kommentar
Milzit Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Det må vel være mulig å justere posisjonen til heatpipen? Har en cpu kjører som vil står i veien hvis ikke. Ser bra ut! Strømforbruk det samme som 7800GT tenker jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå