minotir Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 heisann! trenger meg 512 mb ekstra jeg, men jeg har INGEN greie på ram så kunne noen fortelle meg noe billig som duger`? jeg har: "crucial PC2700 DDR.Dinn 512MB cl3 5-6ns Unbuffered Non-parity, 2,5V, 64Meg x 64" hvis det hjelper da Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Ofte lurt å kjøpe samme minne som man allerede har, for å minske ustabile momenter. Leit etter lignende brikke først, hvis du ikke finner det.. Er det omtrent samme hva du velger, men du kan prøve å kjøpe med liknende hastighet. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hovedregelen for RAM er å bruke brikker som er så like som mulig. Identiske brikker er derfor, naturlig nok, best. Men det viktigste er vel at den kjører på samme hastighet, ellers vil den raskere brikken kjøre på hastigheten til den tregere brikken og dermed yte dårligere. Ikke helt sikker på hvordan er er med brikker av ulik størrelse, men regner med at det ikke har noe særlig å si. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 ok, tusen takk for svar. hjalp meg mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå