Bruker-33331 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Som topic sier, hvordan gjør jeg dem sånn att bilen ikke reagerer nesten? Tar alltid perfekte slenger osv. Men de er i veien Skal vel gå ann på object.dat i data mappa? Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) husker jeg rota litt rundt i den filen... Du kan jo endre massen til 1 eller noe, så BURDE de ikke ha noe å si. Husker ikke hva som skjedde da jeg endra på masse Edit: Skrev feil... Endret 12. desember 2005 av dunno1987 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Jammen hva f er stolpene inni der? Er jo ikke noe kult hvis mennesker plutselig bare flyr. Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) hmmm..... Hadde vært veldig gøy det da.... Skal lete litt for deg, og se om jeg finner de. Bare vær tålmodig... Ok, holdt på litt. Fant noen nyttige ting, som for eksempel hvor mye kraft du trenger for å dra opp lyktestolpene med "rota", og hvilken kategori de er (lyktestolper, pappesker etc).... Letteste løsningen må nok være å sette de til at når de er ødelagt, kommer de ikke igjen... Da kan du ta en tur rundt hele San Andreas og kjøre ned alle, så er problemet løst. Skal teste litt i morgen, så legger jeg ut filen. Du trenger IKKE starte ny game, siden jeg fikser på .dat fil (objects.dat faktisk) Endret 16. desember 2005 av dunno1987 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Ah, tusen takk! Så slipper jeg de hælvettes stolpene EDIT: update? Endret 17. desember 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 jobber med saken, men de kommer bare tilbake.... Driver å leter etter de riktige lysstolpene i objects fila nå. Endra massen til noen av de, så nå kan du dytte de rundt og sånt hvis du har lav fart, og når du krasjer i de flyr de litt mer enn de skal :!: Hvis du vil kan jeg jo legge ut det jeg har gjort hittil da... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Joa, er jo greit at de ikke bremser ned bilen helt. Du kan jo legge ut midlertidige arbeide ditt ? Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Ok, endelig ferdig. Denne "modden" gjør om alle lyktestolpene så du kan kjøre gjennom dem, så de ikke ødelegger de fine sladdene du driver med. Har testa litt på mitt eget spill, og har ikke funnet noen problemer når jeg har startet et nytt spill. Men de gamle savene mine funker ikke, men det har nok mere med alle de andre moddene jeg har brukt... Hvis dere får problemer med denne kan du jo si ifra her, så kan jeg se på det. Installasjonsintrukser: Last ned filen "modded_objects final.zip" og unzip et eller annet sted. Lag en kopi av filen "objects.dat" i Gta San andreas/data folderen og lagre den et sikkert sted som backup. Kopier så den nye filen inn hit og svar ja på om du vil overskrive. Nå kan du kjøre og gå tvers gjennom alle lyktestolper, og dra de fete sladdene du vil. Edit: Skrev hele meldingen på nytt. Modded_objects_final.zip Endret 18. desember 2005 av dunno1987 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Yay! Er ikke alle som funker men mesteparten funker, tusen takk! Buss stops stolper funker ikke. Men de er heldigvis ikke over alt. EDIT: Måtte ikek starte ny game Du vet downtown med weel arch angels? De lys stolpene med flagg og masse rare farger funker kke. EDIT2: Er noe nandre som ikke funker, av samme typen uten flagg, legger ved ett bilde. EDIT3: Hvis du steiler over stolpene så hopper du,. Og på motorveien når jeg steiler så kresjer en bil, og jeg også og flyr over 3 stk :!: Endret 18. desember 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 ja ja, kan jo se på det etter hvert. Men skal jobbe tidlig noen dager nå, og så skal jeg til danmark.... Kan hende jeg gidder mandag, tirsdag eller onsdag, ellers blir det ikke før januar 2006. Men bra du morer deg da! Håper andre tester den ut og eventuelt gir tilbakemeldinger! Det med alle de andre lyktestolpene skal jeg se på etterhvert som sagt... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Tar alltid perfekte slenger osv. Men de er i veien 5283685[/snapback] De er ikke perfekte hvis du treffer dem, da suger du. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Tar alltid perfekte slenger osv. Men de er i veien 5283685[/snapback] De er ikke perfekte hvis du treffer dem, da suger du. 5310386[/snapback] Jeg har en rimelig god følelse du suger også. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Tar alltid perfekte slenger osv. Men de er i veien 5283685[/snapback] De er ikke perfekte hvis du treffer dem, da suger du. 5310386[/snapback] Jeg har en rimelig god følelse du suger også. 5310549[/snapback] Jeg klarer helt fint å breje drastisk og langt uten å komme borti lysstolper og fortau.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Jada.. Noen ganger treffer man dem uansett, og irriterende er det. KSS Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jada.. Noen ganger treffer man dem uansett, og irriterende er det. KSS 5315964[/snapback] De gangene jeg ikke får det til skylder jeg på meg selv. Trur du (real life) gate drifterne skjærer ned lyktestolper? ta heller og øv og få kontroll på bilen. Ta en bil og bli kjent med tyngden +++ Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 skate4life, denne tråden handler ikke om Bundy kan sladde eller ikke, den handlet om lyktestolpene.... Du er litt off-topic med kommentarene dine Jeg treffer ofte lyktestolpene når jeg kjører, uansett om jeg sladder eller kjører fra A til B. Og bundy, jeg skal se på de siste stolpene på nyåret, rekker ikke før Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Jada.. Noen ganger treffer man dem uansett, og irriterende er det. KSS 5315964[/snapback] De gangene jeg ikke får det til skylder jeg på meg selv. Trur du (real life) gate drifterne skjærer ned lyktestolper? ta heller og øv og få kontroll på bilen. Ta en bil og bli kjent med tyngden +++ 5316029[/snapback] Fordi jeg er helt ny på GTA ja, har ikke spilt det før Uansett hvor god man er så treffer man en stolpe før eller siden. KSS Dunno1987: Får følge med da Endret 21. desember 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Ok, en liten update.... Jeg jobber så mye for tiden, så jeg får faktisk ikke tid til å finne de siste.... Jeg beklager, men de fleste lyktestolpene er jo ordna, ikke sant? Men noen andre må gjerne prøve seg, jeg har ikke copyright eller noe på den (det har vel egentlig R* ) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Dunno: Er kanskje 60% som funker, men jeg har ingen hast. EDIT: lurer også på hvordan man kan få SMG'en til og skyte helt rett når man står, akkurat som når man sitter på huk. At han skyter like nyaktig. Endret 19. januar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå