Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Roskilde Festival 06 - SPILLEPLAN UTE

Jan

Anbefalte innlegg

Siste natta skal tilbringast på hotell i år.

Det er faen så greit.

5530716[/snapback]

Vi hadde første og siste natten på hotell i fjor. Var fett å starte turen med en skikkelig bytur i København, og avslutte med en lang dusj og tv-titting fra hotellsengen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. Seffle bussen er billig og funker bra... litt trangt osv, men dette er en bra måte å spare penger på

5525567[/snapback]

Jeg hadde også først tenkt til å ta bussen, men fant ut at Norwegian flyr dit nesten like billig. Safflebusen koster 300 kroner hver vei hvis du er student, mens Norwegian flyr for mellom 240 og 490 kroner, avhengig av når du reiser.

Så vi satser på det tror jeg, hvis vi ikke tar bilen. Noen som har erfaring med å ta med bilen? Er det mulig å finne parkeringsplass?

Lenke til kommentar
det med å tenne på teltene skjer gjerne på dagen når det over, la værtfall ikke merke til teltbrenning siste natt.

5530669[/snapback]

Folk brenner da bare sitt eget telt, det er ikke som folk går rundt og brenner ned alle telt de kommer over (selv om det kan se sånn ut :ohmy: ). Show når du ser svart røyk på himmelen og hører noen fulle dansker som roper "The roof, the roof, the roof is on fire!" Da er det bare å løpe bort dit for å vå litt varme i skrotten før alle vaktene i oransje vester jager deg vekk.

Forresten også morsomt å høre på internkommunikasjonen, brannmeldinger tikker inn hele tiden siste natta.

Lenke til kommentar
Folk brenner da bare sitt eget telt, det er ikke som folk går rundt og brenner ned alle telt de kommer over (selv om det kan se sånn ut  :ohmy: ).

For å si det sånn... Jeg så en kar komme rullende ut av et brennende telt han tydeligvis ikke hadde tent på selv. Jeg sover ikke siste natten hvis jeg skal i år! Hva med å sette opp en liten liste med hvem som skal for sure?

Lenke til kommentar

Eg var der i i 2004, det var jaggu eit liv. Låg på beste vestkant, men vassa likefullt i jørme. Vurdere om eg skal reise i år, men det må nok kome fleire gode band og mange artige folk å reise med før det skjer.

Det einaste som er sikkert er at om eg reiser rek eg med gummisko i år, vart lei av å knytte plastposar over skoa etter omlag 36 sek.

Lenke til kommentar
Folk brenner da bare sitt eget telt, det er ikke som folk går rundt og brenner ned alle telt de kommer over (selv om det kan se sånn ut  :ohmy: ).

For å si det sånn... Jeg så en kar komme rullende ut av et brennende telt han tydeligvis ikke hadde tent på selv. Jeg sover ikke siste natten hvis jeg skal i år! Hva med å sette opp en liten liste med hvem som skal for sure?

5537823[/snapback]

Jeg skal for sure :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...