Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Roskilde Festival 06 - SPILLEPLAN UTE

Jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til at jeg og Det dvergiske kaffebord her på forumet, samt hauger av venner, tar oss turen nedover. Men koster teltplassene noe ekstra, eller er det inkludert i prisen?

Og en kamerat av meg sa at det gikk rykter om at the doors kommer, stemmer det?

Lenke til kommentar
Ser ut til at jeg og Det dvergiske kaffebord her på forumet, samt hauger av venner, tar oss turen nedover. Men koster teltplassene noe ekstra, eller er det inkludert i prisen?

5511893[/snapback]

Camping er inkludert i prisen. Veldig greit sånn sett.
Lenke til kommentar
Chris i fjor fikk du ikke bare den vanlige tuborgen, men mange forskjellige typer øl. Fatøl f.eks.

Om den smaker bedre skal jeg ikke utale meg om siden jeg ikke drikker så mye, men det hadde faktisk ikke forundret meg om den gjorde det.

5512668[/snapback]

hva? så bare tuborg jeg ass...

Anyways, tuborg grønn i danmark er mye bedre enn den norske, jeg klarer ikke den norske, smaker vann, men den danske er sweet :D

Lenke til kommentar
Dansk Tuborg går det liksom an å drikke selv om den er lunken...  :love:

5513416[/snapback]

oh yea, og det må du bli vant til på roskilde, værtfall hvis det blir like bra vær som i fjor.

Da holdt kassa seg kald kanskje en 1 time, også var det lunk på pilsen.

En smart løsning er å ta med spade, grave ett firkanta hull litt større enn en ølkasse, også såpass dyp at du får plass til 2 kasser :p ... litt presenning på toppen burde gjøre nytten, eller hvis du er flink til å grave, så lager du bare ett lokk av det du har gravd opp :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...