Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Roskilde Festival 06 - SPILLEPLAN UTE

Jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, vet. Problemet er at prioritering nr. 1 George Clinton spiller på den tiden.  :(

6358720[/snapback]

Kult å se at andre prioriterer George Clinton. Småkjipt at Tool og Clinton spiller samtidig.

"Make my funk the P-funk, I want my funk uncut" :cool:

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Nokon som har mobilnummeret til Janzi?

PM meg.

Edit: Hvis det er andre som skal nedover som eg kunne trengt nummeret til, så er det berre å sende e PM då òg. =P

Edit2: Fått nummeret. Yapz. ^^ ^^: AS

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar

Det store spørsmålet - hvor mye lommepenger har folk endt opp med i budsjettet? :p Jeg tenker vel at jeg kommer til å bruke ca3000 i utgangspunktet (kommer nok ikke til å kjøpe så mye stash), men har mulighet til å gå en del over det.

Bah. Hater at jeg ikke reiser ned før på tirsdag. Blir kjekt å ligge i en grøft.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar

Omsider! For et styr.. Jeg fikk lønn dagen etter at det ble utsolgt for Roskilde-billetter, men i dag fikk jeg omsider tak i en! :w00t:

Måtte såklart betale dyre dommer (2900 spenn), men nå har jeg hvert så sinnsykt gira på å komme meg ned dit så jeg måtte bare! :)

Hvis det er noen som har planer om å dra nedover å kjøpe billett der, så ville jeg ikke gjordt det.. Fikk "rapport" fra en kompis; der ligger prisene på 3500+ .. Drøyt..

Men uansett, Roskilde here i come! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...