Jan Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 ahahahaha.. _alt_ kræsjer med meg. 6321086[/snapback] Hø? 6321093[/snapback] alle bandene jeg vil se kræsjer eller gir meg liten tid til å finne bra plasser. Lenke til kommentar
master air Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 ahahahaha.. _alt_ kræsjer med meg. 6321086[/snapback] Hø? 6321093[/snapback] alle bandene jeg vil se kræsjer eller gir meg liten tid til å finne bra plasser. 6321212[/snapback] Skjønner hva du mener. Så å si alle bandene jeg vil se kræsjer også for meg, og det har det gjort vært år. Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Ser ut som eg har vært heldig, ingen kollisjoner. Synd Coheed & Cambria har avlyst, hadde gleda meg til å få sjå dei. Endret 16. juni 2006 av Antipop Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Her var det en del kræsjing gitt. Her gjelder det å pjiojiteje. Likevel så er det campinga og en ukes fyll med 75.000 som er det viktigste for min del. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Ikke det at jeg skal, eller hadde brydd meg så veldig om jeg skulle, men er det ikke litt teit at Arctic Monkeys og The Strokes + Franz Ferdinand og Kaiser Chiefs (ser du dem istedenfor Waters =O ) overlapper? Ville trodd at de banda der hadde mange av de samme fansa? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Faen, trur eg stikk sjøl om eg har kyssesjuka. Eg har heilt nødt, sjølv om alkoholinntaket blir minimalt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Faen, trur eg stikk sjøl om eg har kyssesjuka. Eg har heilt nødt, sjølv om alkoholinntaket blir minimalt. 6332053[/snapback] BRAAAAAA! HURA!! HURA! HRA! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Noen som har (eller veit om noen som har) en billett de skulle kvittet seg med? I såfall, ikke nøl med å pm meg Endret 19. juni 2006 av Mojo Pin Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Oioioi, jeg gleder meg helt vilt nå. Vet ikke i hvilken grad det bryr dere, men her er ihvertfall de jeg planlegger å få med meg. Torsdag:Clap your hands say yeah Guns n Roses (ihvertfall slutten) Fredag: Matisyahu Bob Dylan The Streets Looptroop Lørdag: Seeed Immortal Technique Pharaoe Monche G. Clinton Kanye West Søndag: Artic Monkeys Placebo Raconters (blir intimt & koselig på odeon) Roger Waters Hvis noen har noe å anbefale meg, skrik ut! Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 det er ikke mye som kræsjer for min del, det er bare det at alt er på orange.. eg rett etter hverandre! ihvertfall på fredag(?) starter med kaizers sånn i femtida, også er det rett på morrissey også sjølveste bobern... da må jeg stå på orange i 8(!) timer i strekk i frykt for å miste plassene! (som skal være meget bra) sånn sett var det litt trist.. Lenke til kommentar
master air Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 KissaMcDuck: Jeg foreslår at du prøver å få med deg Sigur Rós, eventuelt Toumani Diabate's Symmetric Orchestra som går samtidig. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Fant ut at G.Clinton kræsja med Tool. Så da blir det Tool selvfølgelig Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 KissaMcDuck: Jeg foreslår at du prøver å få med deg Sigur Rós, eventuelt Toumani Diabate's Symmetric Orchestra som går samtidig. 6348915[/snapback] Takk for tipset, men jeg så dem på Roskilde 03 (?). Sinnsykt fet konsert, men jeg er ikke så blod-fan at jeg ser dem en gang til. Men sjekker muligens ut Toumani greiene, blir første konserten jeg sjekker ut på Ballroom isåfall. Iår skal jeg forøvrig gå til innkjøp av fiskesnøre og binde fast til ett tomt halvliterglass og kose meg når de slitsomme pantesamlerne kommer for å ta panten min. Lenke til kommentar
master air Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 De spilte i 03 ja. Jeg fikk ikke sett dem da, men jeg så dem i konserthuset og det ga mersmak, så de må sees for min del. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 HVOR SKAL DERE BOOOOO? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Apropos.. hvordan er egentlig greiene med de forskjellige campene? Har lest litt underveis i tråden, men vet ikke om jeg har oppfattet det riktig. Hadde vært fint hvis noen som har vært der tidligere hadde giddet å fortalt litt om det. Anyway, sånn jeg har forstått det: East camp - nærmest konsertområdet, blir fylt opp først. Her er det mest fyll og bråk. West camp - litt lenger borte fra konsertene. Litt roligere enn på EC. South camp - ny i år, med Rent-A-Tent-opplegget. Når pleier west camp å bli full?6078793[/snapback] Så ikke at dette ble besvart. Lenke til kommentar
master air Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Noen som vet hvordan man får plass på Tuborg campen? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Oioioi, jeg gleder meg helt vilt nå. Vet ikke i hvilken grad det bryr dere, men her er ihvertfall de jeg planlegger å få med meg. Torsdag:Clap your hands say yeah Guns n Roses (ihvertfall slutten) Fredag: Matisyahu Bob Dylan The Streets Looptroop Lørdag: Seeed Immortal Technique Pharaoe Monche G. Clinton Kanye West Søndag: Artic Monkeys Placebo Raconters (blir intimt & koselig på odeon) Roger Waters Hvis noen har noe å anbefale meg, skrik ut! 6344584[/snapback] Hørte at Tech9 skulle komme, da er det vel verdt å få med seg han? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Ja, vet. Problemet er at prioritering nr. 1 George Clinton spiller på den tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå