Propaganda Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Gaffateip og hengelås er notert, takk for tips. Men hengelås gjør vel potensielt teltet mer attraktivt for tyver? Virker som man har verdisaker der da. (Men man kan vel feste låsen slik at den ikke er synlig med mindre man allerede holder på å åpne opp glidelåsen.) 6303092[/snapback] Det får du avgjøre selv, jeg brukte det og det gikk bra, mista ingenting... du lar uansett ikke no verdisaker som du er redd for ligge igjen i teltet.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Huff, drasse rundt på mp3 spillern blir for dumt. Teltet og sovepose er kansje det jeg er mest redd for å miste Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Huff, drasse rundt på mp3 spillern blir for dumt.Teltet og sovepose er kansje det jeg er mest redd for å miste 6310613[/snapback] Sjangsen er vel ikke så stor for at du mister teltet og soveposen, men det finnes idioter på Roskilde også, som alle andre steder. Jeg hadde bare med meg mobil, kamera og spenn i verdisaker, og det hadde jeg på meg hele tia..null stress... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Er ganske nyskjerrig på setlista til Tool på konserten. Dette er den de har hatt på konsertene hittil: Lost Keys Rosetta Stoned Stinkfist Forty Six & 2 Jambi Schism Right In Two Sober Lateralus Vicarious Ænema Noen ganger er The Pot og The Patient med og Right In Two borte. 6310494[/snapback] De må kjøre sanger fra alle albumene for å dra det i land? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Hodedeler: Hva pokker var det bildet du postet litt tilbake?! ---Band jeg må prøve å se iår: * Arctic Monkeys * Bullet for my Valentine * Coheed and Cambria Avlyst! * Death Cab For Cutie * Deftones * Franz Ferdinan * Kaiser Chiefs * Placebo * The Raconteurs * The Strokes * Wolfmother Band jeg kansje ser: - Guns 'n Roses - Kaizers Orchestra - Kashmir - Morrissey - Opeth - SIGUR RÓS - The Streets - Tool - Roger Waters Edit: Coheed and cambria har avlyst Endret 15. juni 2006 av orsus Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeppjepp, begynner å krible skikkelig nå! Skal se: TOOL BOB DYLAN ROGER WATERS DEFTONES SIGUR RÓS Prøve å få med meg: Amplifier Clap Your Hands Say Yeah Death Cab For Cutie Editors Guns n'Roses Happy Mondays Kashmir Morrissey My Midnight Creeps Opeth Placebo The Racounteurs Josh Rouse Serena Maneesh The Strokes Thåström Rufus Wainright Wolfmother Warm-up (Pavilion): The Cheaters Dúné Purified In Blood (Arctic Monkeys) (Franz Ferdinand) (Kaizer Chiefs) (HIM) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Helvette, eg har så sinnsvakt lyst. Faen. Men ja, får det endelige svaret på om eg skal eller ikkje på fredag (nye leverprøver), så sender muligens ei melding da, Jan. Faen. Solkrem er for njubsiez. Endret 15. juni 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Roskilde er visst utsolgt, utenom noen få billetter som blir solgt i ''døra'' på åpningsdagen... gl hf Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hmm...leste i avisa at det var solgt 70.000 billetter av 75.000, trodde det var rundt 100.000 billetter jeg Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Utsolgt nå..75k.. blitt lavere med åra. btw..det bildet var lungemannen Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Utsolgt nå..75k.. blitt lavere med åra. btw..det bildet var lungemannen 6314057[/snapback] En Lungemann med solbrent tryne og fitteglis, om jeg for tilføye. BTW: Skjedde med samtykke Ja9? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Bwahaha.. Som om jeg trenger å spørre <3 en til.. Finn en kul optimist. bwahaha.. og dere sa jeg var lame. Endret 15. juni 2006 av Hodedeler Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 FLOFFZ. Sjuk enda, Henrik? Kjem til å daue på kastrup uten litt hjælp fra byfolk som deg. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 FLOFFZ. Sjuk enda, Henrik? Kjem til å daue på kastrup uten litt hjælp fra byfolk som deg. 6316790[/snapback] Haha. Btw, om Henrik enda er sjuk kjenner jeg en som kjenner en som gjerne vil ha billett. =p Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Teit, Kaizers Orchestra og Opeth overlapper hverandre. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Teit, Kaizers Orchestra og Opeth overlapper hverandre. 6320468[/snapback] Hhmm...Kaizers er sett før, da blir det Opeth. Lenke til kommentar
master air Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Rart at Dylan ikke skal spille på søndag. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 ahahahaha.. _alt_ kræsjer med meg. Lenke til kommentar
master air Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 ahahahaha.. _alt_ kræsjer med meg. 6321086[/snapback] Hø? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå