KimNK Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Eg fikk meg ein ny, brun shorts i fjor. Tok med meg ein kvit, den forsvant. =/ Lenke til kommentar
gsn Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Jeg brukte hvite sko på quarten (lær) gikk helt fint, trengte bare en GRUNDIG vask, men mørke sko er absoulut å anbefale. Angående fly/buss diskusjonen, for min del er alternativene: Fly 1700,- Tur retur Ålesund - Køben. Alternativet er buss fra Ålesund, så fly eller buss fra Oslo. Bussen til oslo er 740,- tur-retur, så blir det å finne et alternativ til under 1000kr for å komme seg til Køben. Skal jeg ta Sterling fra oslo til køben (ca 750kr ), sparer jeg kanskje 300 NOK, men må sitte 8 timer på bussen(fra Ålesund til Oslo), da kan jeg unne meg flyturen som tar 40 minutt (Ålesund-Oslo). Bussen som går til Roskilde fra oslo koster 420:- NOK enkel resa... hvis enkel resa betyr en vei, så er det faktisk dyrere en sterling (Oslo-køben) Endret 8. juni 2006 av gsn Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Vi bestilte det billigste alternativer fra sterling(oslo-køben), det kom på 1100kroner hver. Husk å plusse på alle avgiftene osv. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Koster såpass ja.. men da må jeg si meg sabla fornøyd med 1700 for Ålesund -Køben! :> Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg brukte hvite sko på quarten (lær) gikk helt fint, trengte bare en GRUNDIG vask, men mørke sko er absoulut å anbefale. Angående fly/buss diskusjonen, for min del er alternativene: Fly 1700,- Tur retur Ålesund - Køben. Alternativet er buss fra Ålesund, så fly eller buss fra Oslo. Bussen til oslo er 740,- tur-retur, så blir det å finne et alternativ til under 1000kr for å komme seg til Køben. Skal jeg ta Sterling fra oslo til køben (ca 750kr ), sparer jeg kanskje 300 NOK, men må sitte 8 timer på bussen(fra Ålesund til Oslo), da kan jeg unne meg flyturen som tar 40 minutt (Ålesund-Oslo). Bussen som går til Roskilde fra oslo koster 420:- NOK enkel resa... hvis enkel resa betyr en vei, så er det faktisk dyrere en sterling (Oslo-køben) 6270258[/snapback] De fra Sula skal jo kjøre i år med buss..Sjekk nytt i uka. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Er det noen med erfaring som har lyst til å bidra med en oversikt over hva de skal ta med? Tenker at jeg skal pakke minst mulig, har følgende til nå: - Teltet (doh ) - Regntøy + støvler - Klær (inkludert minst et skift pakket veldig godt inn i tilfelle det blir rævvavær og alt blir gjennomvått). - Mobil+lader. - VISA + noe kontanter. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Er det noen med erfaring som har lyst til å bidra med en oversikt over hva de skal ta med? Tenker at jeg skal pakke minst mulig, har følgende til nå: - Teltet (doh ) - Regntøy + støvler - Klær (inkludert minst et skift pakket veldig godt inn i tilfelle det blir rævvavær og alt blir gjennomvått). - Mobil+lader. - VISA + noe kontanter. 6271941[/snapback] Les bakover... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Så... ShortsT-skjorte Joggebukse STØVLER (04 husker vi vel godt?) Gaffa (som da er allerede nevnt) Liten hammer (kakke ned stavene @ teltet) Snus (det crappet du får kjøpt der er lame) PRESENNING FOR TELTET!1111 (Sabla viktig..) = fullstendig pakkeliste? Endret 8. juni 2006 av bhsand Lenke til kommentar
Seregon85 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Nettopp fått klar flybilletter, og med Roskildebillettene trygt plassert på hybelen, skulle alt være klart for en kongetur til Roskilde Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Nå kan det jo bli bankstreik, så pass på å ha kontantene i boks folkens! Lenke til kommentar
gsn Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Dimitrij: Det er HØYST usannsynlig, at bank lockouten varer mer en noen dager. Men man VET jo aldri Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Sjansen for at streiken varer mer enn 3 dager er høyst usannsynlig ja. Da begynner liksom folk å dø. Noen som er med på et veddemål. Vedder en kald tuborg på at streiken er over innen roskilde (Uansett vil kort fungere som normalt i utlandet.) Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ingen som har en huskeliste altså?Eneste jeg har fått med deg er mer enn 2 ruller gaffateip! Man får jo kjøpt det aller meste der nede til en ikke altfor dyr penge, så det eneste essensielle å ta med er vel varme/tørre klær, en eller annen form for leatherman, mer penger enn man tror, og evt. telt dersom man ikke kjøper nytt hvert år (som anbefales). I '04 hadde jeg med Twister - det var en stor suksess å traske rundt i gjørma og utfordre ukjente til en runde a, som skal ned for 7. år på rad nå. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ja var i banken i dag, streiken er nok over lenge før vi drar. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ja var i banken i dag, streiken er nok over lenge før vi drar. 6275413[/snapback] Godt å høre -- Varme klær altså? Jeg skal ha konstant 22 grader jeg, så er ikke så farlig Lenke til kommentar
grønnsak1337 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Så... ShortsT-skjorte Joggebukse STØVLER (04 husker vi vel godt?) Gaffa (som da er allerede nevnt) Liten hammer (kakke ned stavene @ teltet) Snus (det crappet du får kjøpt der er lame) PRESENNING FOR TELTET!1111 (Sabla viktig..) = fullstendig pakkeliste? 6272065[/snapback] Do-papir er en fordel! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Yay, da har eg fått konstantert kyssesjuka igjen, og sjansen for at Roskilde blir avlyst er dermed stor, stor stor. Helvette. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Yay, da har eg fått konstantert kyssesjuka igjen, og sjansen for at Roskilde blir avlyst er dermed stor, stor stor. Helvette. 6302048[/snapback] HAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Er det noen med erfaring som har lyst til å bidra med en oversikt over hva de skal ta med? Tenker at jeg skal pakke minst mulig, har følgende til nå: - Teltet (doh ) - Regntøy + støvler - Klær (inkludert minst et skift pakket veldig godt inn i tilfelle det blir rævvavær og alt blir gjennomvått). - Mobil+lader. - VISA + noe kontanter. 6271941[/snapback] Telt med liten hengelås... vil de bryte seg inn i teltet, så åpner de det med kniv, men greit å ha en liten hengelås, da er det større sjanse for at de velger ett annet telt. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Yay, da har eg fått konstantert kyssesjuka igjen, og sjansen for at Roskilde blir avlyst er dermed stor, stor stor. Helvette. 6302048[/snapback] Igjen? Jeg trodde man ble immun etter en runde med kyssesyken. :O Vel vel, lucky U Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå