Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Roskilde Festival 06 - SPILLEPLAN UTE

Jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
roger waters, den gamle bassisten/vokalisten/låtskriveren i pink floyd, skal spille på roskilde. han skal fremføre mye gammelt materiale fra pink floyds storhetstid.

6240837[/snapback]

aleine? blir nok bra det, men ikke helt det samma føler jeg...Uansett ett must å få med seg hvis man er der nede.

Lenke til kommentar
aleine? blir nok bra det, men ikke helt det samma føler jeg...Uansett ett must å få med seg hvis man er der nede.

6240863[/snapback]

han har selvsagt med seg et gigantisk band av trommiser, gitarister, synthister, korister, ekstra bassist, saksonist osv osv, men ingen andre medlemmer av pink floyd nei. ikke like bra som å se hele gjengen samlet, med for øyeblikket er vel dette det nærmeste man kommer.

og ja, den konserten er selvsagt et must :] waters er en av de virkelig store legendene fra 70-tallsrocken.

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar

6240863[/snapback]

han har selvsagt med seg et gigantisk band av trommiser, gitarister, synthister, korister, ekstra bassist, saksonist osv osv, men ingen andre medlemmer av pink floyd nei. ikke like bra som å se hele gjengen samlet, med for øyeblikket er vel dette det nærmeste man kommer.

og ja, den konserten er selvsagt et must :] waters er en av de virkelig store legendene fra 70-tallsrocken.

6240959[/snapback]

regna med at han hadde med seg ett band, men som du sier, så er det ikke det samma... men den konserten hadde fortsatt stått på topp av min ''må se'' liste, hvis jeg skulle dit that is...

Waters is king!

Lenke til kommentar

6240863[/snapback]

6240959[/snapback]

Forresten er det Waters som skal ta alt vokalarbeidet selv? Når jeg så på live8-konserten ble jeg overrasket over hvor utrolig dårlig han var blitt til å synge. Det var jo så vidt at han klarte å få frem ordene. Men at noen andre som ikke var fra Pink Floyd skulle ville vært forkastelig.

Endret av Det Dvergiske Kaffebord
Lenke til kommentar
Forreste er det Waters som skal ta alt vokalarbeidet selv? Når jeg så på live8-konserten ble jeg overrasket over hvor utrolig dårlig han var blitt til å synge. Det var jo så vidt at han klarte å få frem ordene. Men at noen andre som ikke var fra Pink Floyd skulle ville vært forkastelig.

6241076[/snapback]

på in the flesh-dvden synger randomgitaristen hans alene på et par av låtene (f eks money), mens de synger sammen på noen, og resten synger waters alene...

men når det gjelder stemmen til waters, har den et særpreg som gjør at jeg synes det låter pent, uansett hvor dårlig han synger teknisk...litt rart kanskje. det er litt av det samme som med bob dylan.

Lenke til kommentar
Forreste er det Waters som skal ta alt vokalarbeidet selv? Når jeg så på live8-konserten ble jeg overrasket over hvor utrolig dårlig han var blitt til å synge. Det var jo så vidt at han klarte å få frem ordene. Men at noen andre som ikke var fra Pink Floyd skulle ville vært forkastelig.

6241076[/snapback]

på in the flesh-dvden synger randomgitaristen hans alene på et par av låtene (f eks money), mens de synger sammen på noen, og resten synger waters alene...

men når det gjelder stemmen til waters, har den et særpreg som gjør at jeg synes det låter pent, uansett hvor dårlig han synger teknisk...litt rart kanskje. det er litt av det samme som med bob dylan.

6241156[/snapback]

Skjønner hva du mener, men syntes han har blitt mye dårligere enn det han var i gode gamle dager. Mulig det bare var ekstra ille på live8-konserten.

Lenke til kommentar
Drar man sån blir det jo billigere, men må jo loke rundt noen dager da :p

6255110[/snapback]

Jepp :p Blir sikkert ikke no billigere siden vi kommer til å bruke penger på mat og greier de dagene vi loker rundt i køben. Men er morsomt med en langtur da...fy fader jeg gleder meg nå :w00t:

Lenke til kommentar

Gidder ikke lese gjennom alle 19 sidene, men jeg skal såfall til Roskilde, vært klar siden slutten av forgie sommerferie :p

Gleder meg helt fantastisk mye til:

Tool

Deftones

Opeth

Roger Waters

Bob Dylan

Guns 'n Roses (Selv om det bare er Axl, er ikke sikkert man får se "de" igjen!)

(Ikke fullt så prioritert, men tror dette blir morsome konserter)

Him

Kaizers Orchestra

Kaiser Chiefs

Placebo

Edit:

Tror dette skal bli en fin tur, vi er ett sted mellom 15 og 30 stk fra Ålesund som skal nedover.

Endret av gsn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...