Stones_ Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Pink Floyd er nok splitta, men de spilte sammen på Live Aid.. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 roger waters, den gamle bassisten/vokalisten/låtskriveren i pink floyd, skal spille på roskilde. han skal fremføre mye gammelt materiale fra pink floyds storhetstid. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 roger waters, den gamle bassisten/vokalisten/låtskriveren i pink floyd, skal spille på roskilde. han skal fremføre mye gammelt materiale fra pink floyds storhetstid. 6240837[/snapback] aleine? blir nok bra det, men ikke helt det samma føler jeg...Uansett ett must å få med seg hvis man er der nede. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) aleine? blir nok bra det, men ikke helt det samma føler jeg...Uansett ett must å få med seg hvis man er der nede. 6240863[/snapback] han har selvsagt med seg et gigantisk band av trommiser, gitarister, synthister, korister, ekstra bassist, saksonist osv osv, men ingen andre medlemmer av pink floyd nei. ikke like bra som å se hele gjengen samlet, med for øyeblikket er vel dette det nærmeste man kommer. og ja, den konserten er selvsagt et must :] waters er en av de virkelig store legendene fra 70-tallsrocken. Endret 4. juni 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 aleine? blir nok bra det, men ikke helt det samma føler jeg...Uansett ett must å få med seg hvis man er der nede. 6240863[/snapback] han har selvsagt med seg et gigantisk band av trommiser, gitarister, synthister, korister, ekstra bassist, saksonist osv osv, men ingen andre medlemmer av pink floyd nei. ikke like bra som å se hele gjengen samlet, med for øyeblikket er vel dette det nærmeste man kommer. og ja, den konserten er selvsagt et must :] waters er en av de virkelig store legendene fra 70-tallsrocken. 6240959[/snapback] regna med at han hadde med seg ett band, men som du sier, så er det ikke det samma... men den konserten hadde fortsatt stått på topp av min ''må se'' liste, hvis jeg skulle dit that is... Waters is king! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) aleine? blir nok bra det, men ikke helt det samma føler jeg...Uansett ett must å få med seg hvis man er der nede. 6240863[/snapback] han har selvsagt med seg et gigantisk band av trommiser, gitarister, synthister, korister, ekstra bassist, saksonist osv osv, men ingen andre medlemmer av pink floyd nei. ikke like bra som å se hele gjengen samlet, med for øyeblikket er vel dette det nærmeste man kommer. og ja, den konserten er selvsagt et must :] waters er en av de virkelig store legendene fra 70-tallsrocken. 6240959[/snapback] Forresten er det Waters som skal ta alt vokalarbeidet selv? Når jeg så på live8-konserten ble jeg overrasket over hvor utrolig dårlig han var blitt til å synge. Det var jo så vidt at han klarte å få frem ordene. Men at noen andre som ikke var fra Pink Floyd skulle ville vært forkastelig. Endret 4. juni 2006 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Forreste er det Waters som skal ta alt vokalarbeidet selv? Når jeg så på live8-konserten ble jeg overrasket over hvor utrolig dårlig han var blitt til å synge. Det var jo så vidt at han klarte å få frem ordene. Men at noen andre som ikke var fra Pink Floyd skulle ville vært forkastelig. 6241076[/snapback] på in the flesh-dvden synger randomgitaristen hans alene på et par av låtene (f eks money), mens de synger sammen på noen, og resten synger waters alene... men når det gjelder stemmen til waters, har den et særpreg som gjør at jeg synes det låter pent, uansett hvor dårlig han synger teknisk...litt rart kanskje. det er litt av det samme som med bob dylan. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Forreste er det Waters som skal ta alt vokalarbeidet selv? Når jeg så på live8-konserten ble jeg overrasket over hvor utrolig dårlig han var blitt til å synge. Det var jo så vidt at han klarte å få frem ordene. Men at noen andre som ikke var fra Pink Floyd skulle ville vært forkastelig. 6241076[/snapback] på in the flesh-dvden synger randomgitaristen hans alene på et par av låtene (f eks money), mens de synger sammen på noen, og resten synger waters alene... men når det gjelder stemmen til waters, har den et særpreg som gjør at jeg synes det låter pent, uansett hvor dårlig han synger teknisk...litt rart kanskje. det er litt av det samme som med bob dylan. 6241156[/snapback] Skjønner hva du mener, men syntes han har blitt mye dårligere enn det han var i gode gamle dager. Mulig det bare var ekstra ille på live8-konserten. Lenke til kommentar
master air Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Tror nok ikke Live8-konserten var hans beste nei, tror og regner med at han synger bedre i roskilde. Og som dere har sagt før, han er jo ett must å se når man er der nede. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Nå var flybilletter bestilt gitt...rett og slett fordi det var så billig. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Fikk du no særlig pris så sent da? Gleder meg som en unge her, fant ut at jeg kunne dra ned på mandagen, men koster 600kr å bytte bilettene Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Vi tar fly fra oslo fredag den 23. med Sterling. Billetten kosta vel 495 på vei ned og hjemturen(Tirsdag 4. - var billigst) kosta vel rundt 400. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Drar man sån blir det jo billigere, men må jo loke rundt noen dager da Lenke til kommentar
master air Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Loke rundt i København er da bare koselig Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Drar man sån blir det jo billigere, men må jo loke rundt noen dager da 6255110[/snapback] Jepp Blir sikkert ikke no billigere siden vi kommer til å bruke penger på mat og greier de dagene vi loker rundt i køben. Men er morsomt med en langtur da...fy fader jeg gleder meg nå Lenke til kommentar
neb Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Da var det bestemt! Ruben skal på skilde 06! wee! Put me on the list! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Synes det er dårlig oppdatering på den lista ja! Er ikke på'n jeg heller Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hhmm...jeg ser heller ikke meg på den lista...hodedeler! update! Lenke til kommentar
gsn Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Gidder ikke lese gjennom alle 19 sidene, men jeg skal såfall til Roskilde, vært klar siden slutten av forgie sommerferie Gleder meg helt fantastisk mye til: Tool Deftones Opeth Roger Waters Bob Dylan Guns 'n Roses (Selv om det bare er Axl, er ikke sikkert man får se "de" igjen!) (Ikke fullt så prioritert, men tror dette blir morsome konserter) Him Kaizers Orchestra Kaiser Chiefs Placebo Edit: Tror dette skal bli en fin tur, vi er ett sted mellom 15 og 30 stk fra Ålesund som skal nedover. Endret 7. juni 2006 av gsn Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Sett meg + en haug av venner på lista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå