Jan Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Noen som har komplett bandliste da? 6088753[/snapback] Nooblet. Orsus: Shorts T-skjorte Joggebukse STØVLER (04 husker vi vel godt?) Gaffa (som da er allerede nevnt) Liten hammer (kakke ned stavene @ teltet) Snus (det crappet du får kjøpt der er lame) PRESENNING FOR TELTET!1111 (Sabla viktig..) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Shorts Og meir enn 1. Hadde berre med meg ein i fjor, den vart pen til slutt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Tips til mer ukjente band man må få med seg? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Heh, pakke lett er vel også en ting. -- Vurderer å kjøpe brandslukkningsaperat til å kjøle øllen med, funka jo knall for mythbusters! -- Edit: Nye band jeg har fått sansen for: Coheed & Cambria Bullet for My Valentine The Raconteurs Arctic monkey(Likte de før å da) Endret 15. mai 2006 av orsus Lenke til kommentar
nisse777 Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 broren min og masse av vennen hans skal Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Blir desverre ikke Roskilde i år heller, men neste år... Og 1500 er jo ingenting for alle de banda. Vibeke anbefaler å se (eller disse ville jeg sett hvis jeg skulle dratt): Coheed and Cambria Death Cab for Cutie Deftones Deus JR Ewing (ikke at de er sånn veldig bra live, men de gir seg når sommeren er over) Kaizers Orchestra Placebo Purified in Blood Sigur Rós Tool Under Byen (hvis du liker sigur rós bør du absolutt få med deg disse) ++ Våtservietter, solkrem og engangsservise er et must på festival. Jeg tok også med meg min låsbare koffert, og følte meg tryggere da jeg forlot teltet. Det er også smart med tanke på forsikring. Er ting låst, har du ditt på det tørre hvis det blir stjålet (ja, jeg snakker av erfaring) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 MATISYAHU (US) Sublimt rytmisk flow i ortodoks jødisk mundering Da Matisyahu udgav med sit første album i 2004, troede folk, at det var en joke. Manden fra New York var klædt i ortodoks jødisk mundering: sort jakkesæt, sort hat med bred skygge og et langt vildtvoksende skæg. Med tre albums bag sig har folk dog efterhånden fundet ud af, at manden med den bemærkelsesværdige påklædning mener det seriøst, når han fusionerer ortodoks jødedom med traditionel dancehall, synkoperede afrikanske rytmer, akustisk guitar og tilbagelænede dubs serveret med et dragende og sublimt rytmisk flow. Dette blir bra Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Fyfaen, den konserten blir et must! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Med mindre det går noe bredre, smuftehits eller lignende Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 MATISYAHU (US) Dette blir bra 6112353[/snapback] Herregud, hvis det hadde vært en konsert jeg hadde unngått som pesten er det den. De spiller låtene hans på radioen hele tiden, og jeg må rett og slett skifte kanal. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 PRESENNING FOR TELTET!1111 (Sabla viktig..) Stoler ikke på teltets vanntetthet altså? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 PRESENNING FOR TELTET!1111 (Sabla viktig..) Stoler ikke på teltets vanntetthet altså? 6116250[/snapback] Neeeh. Alltid greit å ha noe over. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 MATISYAHU (US) Sublimt rytmisk flow i ortodoks jødisk mundering Da Matisyahu udgav med sit første album i 2004, troede folk, at det var en joke. Manden fra New York var klædt i ortodoks jødisk mundering: sort jakkesæt, sort hat med bred skygge og et langt vildtvoksende skæg. Med tre albums bag sig har folk dog efterhånden fundet ud af, at manden med den bemærkelsesværdige påklædning mener det seriøst, når han fusionerer ortodoks jødedom med traditionel dancehall, synkoperede afrikanske rytmer, akustisk guitar og tilbagelænede dubs serveret med et dragende og sublimt rytmisk flow. Dette blir bra 6112353[/snapback] Synd jeg mest sannsynlig ikke skal på roskilde. Den mannen er GENIAL. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Da var planene for turen for det meste lagt. Kommer litt sent i år også, så får prøve å få noen buds til å ta med teltet mitt og låne det til jeg kommer. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Da var planene for turen for det meste lagt. Kommer litt sent i år også, så får prøve å få noen buds til å ta med teltet mitt og låne det til jeg kommer. 6158456[/snapback] nabb -.- Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Da var alt klart. Drar med danskebaja nedover 24 og oppover 3... ooooh som man gleder seg! Lenke til kommentar
master air Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 MATISYAHU (US) Dette blir bra 6112353[/snapback] Jeg gleder meg, det lille jeg har hørt av han er genialt Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 sign me up! seffern skal man på roskilde!! :!: så mange følelser.. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 20 dager igjen... Jo mer jeg hører på 10,000days...jo mer tror jeg at Tool-konserten kommer til å bli orgasmisk tilfredstillende. Kommer til å leve på den konserten i uker etterpå... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 MATISYAHU (US) Sublimt rytmisk flow i ortodoks jødisk mundering Da Matisyahu udgav med sit første album i 2004, troede folk, at det var en joke. Manden fra New York var klædt i ortodoks jødisk mundering: sort jakkesæt, sort hat med bred skygge og et langt vildtvoksende skæg. Med tre albums bag sig har folk dog efterhånden fundet ud af, at manden med den bemærkelsesværdige påklædning mener det seriøst, når han fusionerer ortodoks jødedom med traditionel dancehall, synkoperede afrikanske rytmer, akustisk guitar og tilbagelænede dubs serveret med et dragende og sublimt rytmisk flow. Dette blir bra 6112353[/snapback] han er sinnsykt fet, misunner folka som får med seg han... Jeg snakka med en kar, som påsto at Pink Floyd skulle ha konsert på Roskilde i år, stemmer det? Etter hva jeg veit, så er vel Pink Floyd splitta? Jeg får uansett ikke kommet meg på Roskilde i år, men dere får ha det fett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå