Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Roskilde Festival 06 - SPILLEPLAN UTE

Jan

Anbefalte innlegg

Noen som har komplett bandliste da?

6088753[/snapback]

Nooblet.

Orsus:

Shorts

T-skjorte

Joggebukse

STØVLER (04 husker vi vel godt?)

Gaffa (som da er allerede nevnt)

Liten hammer (kakke ned stavene @ teltet)

Snus (det crappet du får kjøpt der er lame)

PRESENNING FOR TELTET!1111 (Sabla viktig..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heh, pakke lett er vel også en ting.

--

Vurderer å kjøpe brandslukkningsaperat til å kjøle øllen med, funka jo knall for mythbusters! :D

--

Edit: Nye band jeg har fått sansen for:

Coheed & Cambria

Bullet for My Valentine

The Raconteurs

Arctic monkey(Likte de før å da)

Endret av orsus
Lenke til kommentar

Blir desverre ikke Roskilde i år heller, men neste år... Og 1500 er jo ingenting for alle de banda.

Vibeke anbefaler å se (eller disse ville jeg sett hvis jeg skulle dratt):

Coheed and Cambria

Death Cab for Cutie

Deftones

Deus

JR Ewing (ikke at de er sånn veldig bra live, men de gir seg når sommeren er over)

Kaizers Orchestra

Placebo

Purified in Blood

Sigur Rós

Tool

Under Byen (hvis du liker sigur rós bør du absolutt få med deg disse)

++

Våtservietter, solkrem og engangsservise er et must på festival. Jeg tok også med meg min låsbare koffert, og følte meg tryggere da jeg forlot teltet. Det er også smart med tanke på forsikring. Er ting låst, har du ditt på det tørre hvis det blir stjålet (ja, jeg snakker av erfaring)

Lenke til kommentar

MATISYAHU (US)

Sublimt rytmisk flow i ortodoks jødisk mundering

Da Matisyahu udgav med sit første album i 2004, troede folk, at det var en joke. Manden fra New York var klædt i ortodoks jødisk mundering: sort jakkesæt, sort hat med bred skygge og et langt vildtvoksende skæg. Med tre albums bag sig har folk dog efterhånden fundet ud af, at manden med den bemærkelsesværdige påklædning mener det seriøst, når han fusionerer ortodoks jødedom med traditionel dancehall, synkoperede afrikanske rytmer, akustisk guitar og tilbagelænede dubs serveret med et dragende og sublimt rytmisk flow.

M02.jpg

Dette blir bra :D

Lenke til kommentar
MATISYAHU (US)

Da Matisyahu udgav med sit første album i 2004, troede folk, at det var en joke. Manden fra New York var klædt i ortodoks jødisk mundering: sort jakkesæt, sort hat med bred skygge og et langt vildtvoksende skæg. Med tre albums bag sig har folk dog efterhånden fundet ud af, at manden med den bemærkelsesværdige påklædning mener det seriøst, når han fusionerer ortodoks jødedom med traditionel dancehall, synkoperede afrikanske rytmer, akustisk guitar og tilbagelænede dubs serveret med et dragende og sublimt rytmisk flow.

M02.jpg

6112353[/snapback]

Synd jeg mest sannsynlig ikke skal på roskilde. Den mannen er GENIAL.

Lenke til kommentar
Da var planene for turen for det meste lagt. Kommer litt sent i år også, så får prøve å få noen buds til å ta med teltet mitt og låne det til jeg kommer. :p

6158456[/snapback]

nabb -.-

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
MATISYAHU (US)

M02.jpg

6112353[/snapback]

han er sinnsykt fet, misunner folka som får med seg han...

Jeg snakka med en kar, som påsto at Pink Floyd skulle ha konsert på Roskilde i år, stemmer det? Etter hva jeg veit, så er vel Pink Floyd splitta?

Jeg får uansett ikke kommet meg på Roskilde i år, men dere får ha det fett! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...