Jan Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 går treeeeegt atm. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 okei... dette sugde.. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 går treeeeegt atm. 5956064[/snapback] Ja ser ut som sida har litt overbelastning eller no, går tregt å komme inn. Lenke til kommentar
veos Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 http://www.roskilde-festival.dk/object.php...1f62774&code=45 Lenke til kommentar
VbD Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 woho, Immortal Technique og Guns n Roses kommer.. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 woho, Immortal Technique og Guns n Roses kommer.. 5958257[/snapback] Guns's roses har vært fastsatt ganske lenge Lenke til kommentar
VbD Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 joa, vet da det..men har ikke giddi pasta før nå Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hadde håpet på flere interessante navn. Lenke til kommentar
Hunnerkongen Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Er enig ^^ Synes ikke det er verd det i år. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 woho, Immortal Technique og Guns n Roses kommer.. 5958257[/snapback] Whoa! Immortal technique Men, best av alt: Damian Jr. Marley! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Ingen som trenger flybillett vel? Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) I år skal jeg for første gang til Roskildefestivalen. Og vi skal kjøre bil. (hvis ikke flybillettene blir veldig billige) Men er det noen som har ett bra kart fra Gøteborg-Malmø-København-Roskilde. Må ikke komme på avveie... hehe!! Endret 27. april 2006 av Moie Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Slash er ikke med da... de ble jo uvenner når Axl Rose ble sørpe i skallen, så Slash er ikke med. Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg skal definitivt ikke til Roskilde. Jeg blir bakfull bare av å tenke på Roskilde. Sist jeg var der skulle jeg hjelpe en dame opp fra noe gjørme rett ved gjerdet, og da jeg hadde fått henne opp falt jeg selv på rygg ned i gjørma. Ah, alle vet jo hva den der gjørma består av; det var et helvete. Jeg måtte koke skoene mine etterpå, men det nyttet ikke. De ble aldri rene, og det ble heller ikke jeg. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 I år skal jeg for første gang til Roskildefestivalen. Og vi skal kjøre bil. (hvis ikke flybillettene blir veldig billige) Men er det noen som har ett bra kart fra Gøteborg-Malmø-København-Roskilde. Må ikke komme på avveie... hehe!! 5999786[/snapback] Du er egentlig litt flink hvis du kjører feil på den strekninga der. I hvert fall Gbg - Malmø - København. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Er vel ikke verre enn å følge skilter..? Tror det er godt skiltet til såpass store byer. Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Glemte Køben-Roskilde-Festivalen Er det noen som vet om noen fine kart online som jeg kan printe ut? Endret 28. april 2006 av Moie Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Get A Tent – køb et opslået telt på Roskilde FestivalKom til Roskilde Festival når det passer dig. Du slipper for at slæbe på et medbragt telt og lede efter en plads på de teltpakkede arealer. Der er allerede reserveret plads til dig og dit unikke Roskilde Festival-telt, som er slået op for dig og venter på at blive taget i brug. Du kommer til at bo i et eksklusivt område, der bl.a. kan tilbyde dig: Gratis varme bade Gratis morgenmad Gratis festivalaviser Agora med gratis garderobe, mobilopladning, bålplads, fællesgrill, toiletter og kiosk Roskilde Festival tilbyder sit publikum en splinterny og helt eksklusiv festivaloplevelse. For kun 500 kr. oven i den almindelige billetpris får du services, der sætter komforten helt i højsædet. Teltet er dit Teltene findes kun i begrænset oplag. Vi opslår 500 Roskilde Festival-telte, som har hvert deres unikke nummer. Ud over at være et særligt samlerobjekt hjælper det dig også til at kunne finde hjem igen, når kroppen har brug for hvile. Efter festivalen kan du frit tage teltet med dig hjem. Get A Tent-området ligger på Camping South, et nyligt etableret campingareal beliggende ca. 7 km. syd for Festivalpladsen. For at komme nemt frem og tilbage fragter shuttle-busser dig gratis– nonstop og døgnet rundt! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Wtf? Langt pokkerivold vekk fra festivalen? o_O Lenke til kommentar
joZa Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Glemte Køben-Roskilde-FestivalenEr det noen som vet om noen fine kart online som jeg kan printe ut? 6001595[/snapback] krak.dk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå