Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Roskilde Festival 06 - SPILLEPLAN UTE

Jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I år skal jeg for første gang til Roskildefestivalen. Og vi skal kjøre bil. (hvis ikke flybillettene blir veldig billige) Men er det noen som har ett bra kart fra Gøteborg-Malmø-København-Roskilde. Må ikke komme på avveie... hehe!!

Endret av Moie
Lenke til kommentar

Jeg skal definitivt ikke til Roskilde. Jeg blir bakfull bare av å tenke på Roskilde. Sist jeg var der skulle jeg hjelpe en dame opp fra noe gjørme rett ved gjerdet, og da jeg hadde fått henne opp falt jeg selv på rygg ned i gjørma. Ah, alle vet jo hva den der gjørma består av; det var et helvete. Jeg måtte koke skoene mine etterpå, men det nyttet ikke. De ble aldri rene, og det ble heller ikke jeg.

Lenke til kommentar
I år skal jeg for første gang til Roskildefestivalen. Og vi skal kjøre bil. (hvis ikke flybillettene blir veldig billige) Men er det noen som har ett bra kart fra Gøteborg-Malmø-København-Roskilde. Må ikke komme på avveie... hehe!!

5999786[/snapback]

Du er egentlig litt flink hvis du kjører feil på den strekninga der. I hvert fall Gbg - Malmø - København.
Lenke til kommentar
Get A Tent – køb et opslået telt på Roskilde Festival

Kom til Roskilde Festival når det passer dig. Du slipper for at slæbe på et medbragt telt og lede efter en plads på de teltpakkede arealer. Der er allerede reserveret plads til dig og dit unikke Roskilde Festival-telt, som er slået op for dig og venter på at blive taget i brug.

Du kommer til at bo i et eksklusivt område, der bl.a. kan tilbyde dig:

Gratis varme bade Gratis morgenmad Gratis festivalaviser Agora med gratis garderobe, mobilopladning, bålplads, fællesgrill, toiletter og kiosk

Roskilde Festival tilbyder sit publikum en splinterny og helt eksklusiv festivaloplevelse. For kun 500 kr. oven i den almindelige billetpris får du services, der sætter komforten helt i højsædet.

Teltet er dit

Teltene findes kun i begrænset oplag. Vi opslår 500 Roskilde Festival-telte, som har hvert deres unikke nummer. Ud over at være et særligt samlerobjekt hjælper det dig også til at kunne finde hjem igen, når kroppen har brug for hvile. Efter festivalen kan du frit tage teltet med dig hjem.

Get A Tent-området ligger på Camping South, et nyligt etableret campingareal beliggende ca. 7 km. syd for Festivalpladsen. For at komme nemt frem og tilbage fragter shuttle-busser dig gratis– nonstop og døgnet rundt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...