Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Roskilde Festival 06 - SPILLEPLAN UTE

Jan

Anbefalte innlegg

Jeg kunne aldri ha satt han sammen med Zeppelin, Floyd, Hendrix, Beatles og Stones som alle er band/artister jeg liker :)

5751494[/snapback]

nei, musikalsk er det ikke noen stor sammenheng, det er jeg så abosolutt enig i. min sammenligning gikk mer på legendestatus..

5751650[/snapback]

skjønte hva du mente :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alo, alo! Ser ikke meg på listen..? Få meg inn! Reiser med Henrik Lied & co, mestsannsynelig!

Og.. - Er det noen som har kontroll over antall solgte billetter? Kan jeg vente et par uker til jeg får lønn, og alikavel ha billett? ;)

Lenke til kommentar
Alo, alo! Ser ikke meg på listen..? Få meg inn! Reiser med Henrik Lied & co, mestsannsynelig!

5785127[/snapback]

Jeg har heller ikke kommet på listen. *roper på trådstarter*

Jeg reiser ned på tirsdagen med et par kamerater (ikke forumister), og satser på at det går greit med å finne en akseptabel teltplass og sånt da.

Lenke til kommentar

nei, musikalsk er det ikke noen stor sammenheng, det er jeg så abosolutt enig i

5751650[/snapback]

Tja, er jo ikke helt på trynet å sette dem i noenlunde samme bås. Blant annet deler Dylan folk-elementene med både Zeppelin og Stones, og Hendrix var VELDIG inspirert av Dylans tekster (og ikke minst stemme). :)

Lenke til kommentar

Det eneste som kan ødelegge nå er dårlig vær! :dontgetit:

Men leste jeg en eller annen plass at det går ann å leie oppbevaringsskap, slik man kan låse inn flybilletter og lignende?

- Jeg trenger absolutt slikt.

Endret av vegardostrem
Lenke til kommentar
Det eneste som kan ødelegge nå er dårlig vær! :dontgetit:

5786785[/snapback]

jepp, men det kan godt være litt kjøligere enn det var i fjor, sånn at det går ann å sove lengre enn til 9 om mårra'n... da var det jo badstue i teltet...men bedre enn regnvær var det i værtfall

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...