Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Roskilde Festival 06 - SPILLEPLAN UTE

Jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var Guns N' Roses klare på festivalen, kan ikke akkurat si at jeg hoppet i taket av den nyheten.

5710196[/snapback]

Er jo verdt å få med seg det da... kan hende de drar på noen skikkelige gode gamle slagere... :D

5710677[/snapback]

Tviler på at de drar noe annet :tease:

Men for all del de skal sees, med mindre det er noe bedre samtidig..

5712027[/snapback]

Det er jo ikke mulig at det blir noe bedre.

Føler folk har litt rar oppfatning av den nåværende versjonen av guns. Det kan jo ha litt med medias sikte på Slash og duff som de Snille gutta mens Axl var slem og fæl for han ville gi bandet en fremtid og at det skulle vokse. Slik Queen gjorde før de.

Men etter å ha hørt hans siste "hits" (leaked songs) så er jeg overbevist om at de årene han har brukt i studio har vert meget velgjort. Og at det faktisk var ham som var den virkelige drivkraften av det som definerte Guns N Roses sent 80 tallet og spesielt tidlig 90tallet.

Synd at guns ikke skal til norge da. men alle andre skandinaviske land :(

Lenke til kommentar
Det er jo ikke mulig at det blir noe bedre.

5713454[/snapback]

Det er da fult mulig, man må ikke oppholde seg ved den oransje scenen hele tiden vet du. Også er det flere av oss om ikke syns Guns N' Roses er akkurat det beste av musikk.

5715967[/snapback]

:ohmy::ohmy::ohmy:

:p

Lenke til kommentar

musikkverdenen har vel knapt sett en større artist enn bob dylan. han er "der oppe", med gutter som zeppelin, floyd, hendrix, beatles og stones. å påstå at det er snakk om en dårlig artist synes jeg er litt drøyt...selv om jeg forstår at musikken hans ikke appellerer til alle.

Lenke til kommentar
Kunne ikke Roskilde skaffet seg et par ordentlige band og heller droppet britpopen/sutrerocken? :s

5746376[/snapback]

Eksempler på sutrerock?

5746520[/snapback]

Arctic Monkeys, Bob Dylan osv. ^^

5747331[/snapback]

Bob dylan er jo flink...selv om det kanskje ikke tar av helt på scenen :p

Lenke til kommentar
musikkverdenen har vel knapt sett en større artist enn bob dylan. han er "der oppe", med gutter som zeppelin, floyd, hendrix, beatles og stones. å påstå at det er snakk om en dårlig artist synes jeg er litt drøyt...selv om jeg forstår at musikken hans ikke appellerer til alle.

5720874[/snapback]

smaken er som baken, jeg har ALDRI skjønt hva som er bra med Dylan, men han har jo millioner av fans, så noe riktig må han jo gjøre :p

Jeg kunne aldri ha satt han sammen med Zeppelin, Floyd, Hendrix, Beatles og Stones som alle er band/artister jeg liker :)

Lenke til kommentar
Jeg kunne aldri ha satt han sammen med Zeppelin, Floyd, Hendrix, Beatles og Stones som alle er band/artister jeg liker :)

5751494[/snapback]

nei, musikalsk er det ikke noen stor sammenheng, det er jeg så abosolutt enig i. min sammenligning gikk mer på legendestatus..

Lenke til kommentar

Var på Dylan i '01, det, om jeg ikke husker helt feil var det på søndagen, så det kom masse folk fra foreldre-generasjonen, masse tidligere sekstiåttere som satt der og hørte på. Kjente lukta av magisk røyk fra inngangen til festivalområdet på East Camp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...