Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Roskilde Festival 06 - SPILLEPLAN UTE

Jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et kjapt spørsmål, kommer sikkert til å ha flere fremover: hvordan ordnes det med mobiler? Batteriet på min holder ikke i en uke.

5595438[/snapback]

Du leverer inn mobilen din og laderen din i en mobilladerbod. Der betaler du 10,- og får en lapp med et nr. I boden må du skrive på en lapp der det står hvilken mobil du har, og et passord som de spør deg om når du henter den etter x antall timer.

Man får også vasket klær på campingområdet, i egne boder for dette. Har ikke testet det ut, men det koster vel 30,-

Lenke til kommentar
Skal på Roskilde i år! :D First time! Noen som vet noe om hvordan "sikkerheten" er på parkeringa?? skal kjøpe meg en ny bil til sommeren, men vil ikke at min nye kjærlighet skal få samme "behandling" som jeg så på enkelte av telt-bildene ;p

5587856[/snapback]

jeg så ikke noe parkeringsplass og hørte heller ikke om noen som kjørte ned, men jeg vil da tru at det kan være lurt å parkere litt uttafor camp området....

Lenke til kommentar
Det var litt stress noen ganger å bruke mobilen, for nettet var overbelastet titt og ofte.

5600609[/snapback]

Kan nok stemme det ja... Hadde en kompis der nede i fjor som samtalene ble brutt støtt og stadig pga overbelastning på nettet. Sikkert mange som bruker mobil samtidig! Er jo en del tusen der for å si det sånn. Dårlig basestasjon eller dekning.

Lenke til kommentar
er det sagt no om store hip-hop navn? orker ikke se igjennom spillelista :p

5615932[/snapback]

"Bare" Kanye West så langt... og danske L.O.C. Skulle likt å se Common, Talib eller Mos Def der, eller kanskje T.I eller noen fra dipset (helst cam og juelz). Da hadde jeg dratt fo shaw!

Er noen rykter ute om at Bun-B og Young Jeezy (snowman) skal, men før de faktisk står på scenen nekter jeg å tro på noe av det. Alt for mange rappere som plutselig får noe "viktigere" de skulle ha gjort på konsertdagen. deadbeats :hrm:

edit: young jeezy ikke young gunz... skakke være lett

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar

En liten oppdatering på rykter:

- Sigur Rós skal visst opptre på dalhalla i Sverige den 28. juni. Hadde ikke forundret meg om de stakk innom Roskilde når de først er i nærheten :w00t:

- I en artikkel i dagbladet hevdet Morrissey at både han og Bob Dylan skal opptre på Roskilde i år :cool:

For min del håper jeg mest av alt nå at Sigur Rós tar turen innom. Så de i Oslo konserthus når de var her nå sist gang, og det var rett og slett fantastisk. Hadde ikke sagt nei til Dylan og Morrissey heller.

EDIT: Joda, Morrissey hevder også at Queens Of The Stone Age stikker turen innom. Hurraay.

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...