Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Roskilde Festival 06 - SPILLEPLAN UTE

Jan

Anbefalte innlegg

Vi begynner tidlig i år. Får utarbeide denne tråden utover nyåret, når banda dukker opp.

Men hvem tar turen?

De sikre:

JAnzi Panzi

LarsP

Satrucci

Henrik

Hylol

Lungemos

nr 4

Hydrolift

Demitrii

Master Air

bhsand

vegardstroemZ

Orsus

Bigben2141251

Dimitrij

Endret av Hodedeler
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har veldig lyst til å dra ned igjen til sommer'n, hadde det utrolig fett i fjor, utenom når en av karene i campen vår klarte å ødelegge for oss, Tuborg skulle egentlig sponse ny camp til oss :( ... jævla tosk! :p

Anyways, håper jeg drar nedover i år også, får se hvem som blir med og hvem som spiller der nede, forhåpentligvis så fortsetter turen fra roskilde og rett til Amsterdam :D

Lenke til kommentar

haha, hadde aldri tørt å ha med meg så dyrt telt... jeg og en kompis spleisa på 300 kroners telt på smart club :p... våkna en mårra, så hadde noen av gutta teipa fast søppel fra 8 søpplesekker på teltet vårt... det lukta så jævli! du husker jo hvor varmt det var :p -... fy faen og jeg var dårlig når jeg våkna ahhahah

Lenke til kommentar

Vi fikk ei eller anna merkelig lukt inn i teltet første dagen, fant aldri ut ka det var. Når vi pakka sammen teltet viste det at det låg ein heil boks med IFA (drops) strødd utover heile teltet. Smelta sjølvsagt. Lukta DIGG. Legg til godt med klam sove/svettelukt, røyk og ølfis, så har du det. (Y)

Lenke til kommentar
Jeg regner med at jeg drar, men er ei sikker.

5285468[/snapback]

Josjda, du er så sikker så. :wee:

Jeg skal i hvert fall!

5286232[/snapback]

Ok da, så er jeg sikker. :wee:

meldt meg inn i natur og ungdom samt spart til skjegg... tar sterk avstand fra pappagutter og ironmaiden. JEG KLAR FOR ROSKILDE 06 !!

5286600[/snapback]

JayDee from da block :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...