AmdTommy Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hei, har 2 papst 120 mm vifter å en black ice extreme 2. lurer på åssen jeg skal få festa viftene.. kan jo ikke ha skruer igjennom? eller må jeg presse dem igjennom? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 bruk strips du, funker fint det. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Ja, det gjør det. Og i den forbindelse kan det jo være greit med en nærmere forklaring? Start med å tre srtips gjennom alle viftefestehull i radiatoren, på denne måten: Deretter trer du disse igjennom hullene i vifta, og fester det hele på denne måten: Stripsene må selvsagt være av samme type, slik at de låses skikkelig. Fargeforskjellen her, er bare brukt for å illustrere metoden på en bedre måte. Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 geniale mennesker Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Lurt også å ha noe pakningsmateriale eller bare teipe rundt viften slik at luften ikke sniker seg ut andre steder en gjennom finnene i radiatoren. Bruker strips selv pga viftene i kabinettet ikke er som vanlige papst. Funker greit nok. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Aha, genial måte Skrue. Må gjøre dette på min stripsede radiator. Slik det er nå så er det er lite glippe pga at jeg har brukt 1 strips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå