Gå til innhold

WoW henger seg når jeg får eller fullfører quest.

Anbefalte innlegg

Ofte når jeg fullfører quest, eller får en så blir alt stille en stund jeg disconnecter.

Internetten er bort og jeg må starte pcn på nytt.

Har en HP Bærbar med:

Radeon 9200

Intel Centrino 1.7ghz

Windows XP

Vet ikke hvis det hjelper men har Realtek RTL8139 C+ Fast Ethernet NIC nettverks kort.

Har hørt nå snakk om at man skal åpne porter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problem. Søkte diverse plasser etter en løsning, og kom fram til at jeg måtte gå inn i driver innstillingene for nettverkskortet (Device Manager) og slå av "Checksum Offload". Etter jeg gjorde det har jeg aldri hatt dette problemet igjen.

Men spørs om det varierer på nettverkskort, siden jeg har Nforce3 innebygd kort. Men uansett, se i driver innstillingene for nettverskortet ditt om du finner noe lignende valg og slå av.

Lenke til kommentar

Ok... installerte WoW nå, det tok meg drit lang tid og innstallere den, 30 - 45 min før jeg fikk gått inn og spilt.. Men når jeg var inne i spillet så var jeg der i 2min så kræsjer hele pc og den rebooter.. Noen som har opplevd lignende? Satt i hele går og spilte FEAR å bf2 uten problemer så nå skjønner jeg ingen ting.. Får ikke spilt :cry: Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Hadde samme problem. Søkte diverse plasser etter en løsning, og kom fram til at jeg måtte gå inn i driver innstillingene for nettverkskortet (Device Manager) og slå av "Checksum Offload". Etter jeg gjorde det har jeg aldri hatt dette problemet igjen.

Men spørs om det varierer på nettverkskort, siden jeg har Nforce3 innebygd kort. Men uansett, se i driver innstillingene for nettverskortet ditt om du finner noe lignende valg og slå av.

5283648[/snapback]

Takk for svaret. gikk in i enhets behandling, fant noen som het "Task Offload" som sto på "Checksum", satt det på All Disable. Skal se hvordan det funker nå.

Legger in screenshot så du ser hvordan det ser ut på mitt nettverkskort.

post-71122-1134384274_thumb.jpg

Lenke til kommentar

spør her jeg siden denne posten er litt rundt det spørsmålet "hjelp meg" hehe

Har på antialiasing i wow på fullt. Men kan ikke se det akkuratt.. LEste et sted at man måtte skru av noe for og få det på. Men husker det ikke, noen som veit som ville være snill nå i jule tider og gi meg et hint ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...