lu2saa08 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg tenkte jeg sko kjøpe Condemned eller ridge racer fra: http://www.videogamesplus.ca men lurer på om noen kan bekrefte om de er sonefrie? begge spillene er plassert inne på region free men eg stoler ikke helt på dem . Men er det noen som hart prøvd de?? venligst skriv derest annmeldelse om spillene. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Jeg tenkte jeg sko kjøpe Condemned eller ridge racer fra:http://www.videogamesplus.ca men lurer på om noen kan bekrefte om de er sonefrie? begge spillene er plassert inne på region free men eg stoler ikke helt på dem . Men er det noen som hart prøvd de?? venligst skriv derest annmeldelse om spillene. 5283223[/snapback] US versionene fungere på japansk xbox 360, men ikke blitt bekreftet på pal men hvorfor kjøpe der da? blir jo 400 kr + eventuelt frakt + lang tid (jule tider)for condemned tipper ridge racer kommer så sent at PAL version har blitt lansert Endret 12. desember 2005 av kewell79 Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Jeg og 2 kompiser har bestilt Ridge Racer fra der. Jeg leste også på www.gamefaqs.com at flere der fra UK bekreftet at import versjonen fungerte. Jeg stoler på videogameplus.ca siden jeg har handlet så mye der, så jeg synes det er kjempefint de har en slik "region free" liste. Jeg tror grunnen for at de har gjort det er fordi de har veldig mye europeiske kunder. ps! Har ikke fått spillet enda så kan ikke bekrefte at det funker enda. Endret 12. desember 2005 av EssspeN Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) betalte dere i US eller Canadian dollars? og er det inkl. frakt? edit: med US dollar blir det 456 kr CAN dollar blir det 464 kr Endret 12. desember 2005 av kewell79 Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 RidgeRacer var ganske dyrt så jeg, men de andre koster som regel 69.99 CAD. Alt er utsolgt her alikevel så istedenfor å sjekke hver eneste butikk i oslo etter et spill til 599,- synes jeg det er enklere å bestille derifra og få det rett i postkassa etter 3-4 dager. Men det er meg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå