tooler1990 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hva i f er dette for en kontakt.....på mitt nye hovedkort takker for svar fortest mulig. Dette er makert med rød ring skal kjøpe power til dette hk .......... Takker for alle svar...... :!: Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Bildet var veldig dårlig, du har ikke mulighet til å legge ut et bedre et? Dessuten kunne du godt skrevet hvilket hovedkort det er. Litt vanskelig å svare slik det er nå Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Det er vel en 8 pins WTX kontakt: http://www.plasma-online.com/textual/alman...er_connect.html Lenke til kommentar
The one and only Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hva i f er dette for en kontakt.....på mitt nye hovedkort takker for svar fortest mulig.Dette er makert med rød ring skal kjøpe power til dette hk .......... Takker for alle svar...... :!: 5283164[/snapback] det er en 8-pin 12v p4 kontakt Lenke til kommentar
tooler1990 Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Passer denne Strømforsyningen til detta kortet ?? Eller hvet dere om et som passer..?? Takker for de svar jeg gar fått...? Lenke til kommentar
matrosen Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Den passer ikke, har du en maks pris for strømforsyning slik at vi kan hjelpe deg og finne en som passer? Lenke til kommentar
The one and only Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Passer denne Strømforsyningen til detta kortet ?? Eller hvet dere om et som passer..?? Takker for de svar jeg gar fått...? 5284046[/snapback] Tagan easycon serien har en slik 8-pins plugg Lenke til kommentar
tooler1990 Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Takk for svaret:The one and only.. pris er ikke jeg av hengi av for og si det slik helst et power som egner seg til overklokking...osv... Håper på flere svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå