OnlyOneKeeper Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Når jeg skal se tv i Media Center får jeg "signaltap" feil melding , dårlig lyd og svart skjerm. Har ett Pctv Stereo kort fra Pinnacle. Har fine sendinger når jeg bruker Pinnacle sin programvare. Noen som kan hjelpe? Har lett litt på nett etter mulige drivere og løsninger men har ikke funnet noe... Hjelp! Lenke til kommentar
anbar Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 tja... installert en mpec2 codec, dette gjøres ved å installere nvdias pureplay eller dvd avspillings vare... hadde et lignende problem hvor dette løste seg Lenke til kommentar
OnlyOneKeeper Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 nopp det funka ikke. Fårstår ikke dette. Hvorfor Funker det i Pinnacle og ikke i Media Center signalene er jo gode nok? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 kanskje litt sent med svar nå men har du sjekket om kablen er hel? om det er noe støy på skjermen når du ikke får signaltap...osv (snakker om antenne) Lenke til kommentar
csm-101 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Antar dette er fordi kortet ditt ikke er kompatibelt med Windows xp media center edition. Såvidt jeg vet er ingen pinnaclekort det. http://www.microsoft.com/windowsxp/mediace.../directory.mspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå