Marvil Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hei, Bestilte noen greier fra et firma i Stavanger, noe som tydeligvis ble sendt i to forskjellige kolli fra avsender. Det fikk ikke jeg med meg, så når jeg fikk hentelapp, så gikk jeg på Posten for å hente pakke. Der var selvsagt bare den ene, og jeg skjønte ikke hva postdama sa, da jeg tydeligvis ikke er kjent med postvesenet sin terminologi (faguttrykk). Det var vertfall noe med "forhåndsmeldt". Så fant ut at det stod 2 sporingsnummer på hentelappen, så når jeg kom hjem sjekka jeg status på disse. Det ene hadde ankommet postkontoret mitt og den hadde jeg henta. Den andre står det bare innlevert postkontor i Stavanger.. Disse pakkene ble levert inn samtidig, og er fra samme avsender. Er det normalt at disse bare blir liggende..? Den pakken jeg mangler har en mye mer hendig størrelse enn den andre, så det burde ikke ha noe å si.. Pakkene ble vel innlevert torsdag. Forøvrig så er jo selvsagt Posten sitt sporingssystem nede for tiden, så jeg får ikke sjekka status.. Men noen som vet noe mer om postsystemet som har lyst å innvie meg i det..? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) http://www.posten.no/Portal/ProdukterOgTje...analforside.htm Det er noen linker i margen der som du kan titte litt på! Om det er av nytte vet jeg ikke, men Edit: *Knegge litt for seg selv mens jeg ser på linken* - "analforside" Endret 11. desember 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Skal ikke være verre enn at den ene pakken har tatt litt lenger tid. At det kun står innlevert på pakkesporingen betyr ikke at pakken ligger på postkontoret, det betyr kun at den ikke er registrert noen andre steder. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Skal ikke være verre enn at den ene pakken har tatt litt lenger tid. At det kun står innlevert på pakkesporingen betyr ikke at pakken ligger på postkontoret, det betyr kun at den ikke er registrert noen andre steder. 5284990[/snapback] Sant nok. Har kommet seg til Hamar idag, så da er den forhåpentligvis på rett vei, og med rett innhold.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå