beji Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 heisann, hvilket kamera skal jeg gå for : Nikon Coolpix 7900, Nikon P1, Ixus 750 hva mener dere er det lureste og beste valget P1 har jo større skjerm enn 7900 som jeg er nermest og velge og så har den litt bedre zoom og wifi, men ikke optisk søker. skal ha en allround kamera som både muttern og fatteren kan bruke, men som jeg samtidig kan leke litt med innstillinger osv... Hva mener dere er det beste valget? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Finns myriader med kompaktkameraer, så det er vanskelig å velge i mengden. Jeg har 'forelsket' meg i Ricoh Caplio R3 som et diskretkamera til min dSLR Canon 20D. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Nikon Coolpix 7900 har bedre optikk (ED) enn P1, og følgelig kan man forvente noe skarpere bilder med førstnevnte. 7900 både ser og føles dyrere og mer ekslusiv ut også. 7900 har imidlertid litt færre innstillingsmuligheter enn P1 om jeg ikke husker helt feil. Ricoh Caplio R3 er et kjempekamera på mange måter, men får en del kritikk for bildekvaliteten i diverse tester. Synd, for jeg hadde store forhåpninger for den lille lekre saken med 7x optisk zoom, bildestabilisator, vidvinkel og ultrarask utløser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå