Viper88 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hei. Satt meg ned nå og skulle overføre noen sanger fra vår stasjonære pc til den bærbare via trådløst nettverk. Problemet er at jeg bare får overført 0-10 sanger før det plutselig kommer opp en feilmelding: kan ikke finne nettverk eller noe... Så må jeg begynne på nytt og får kanskje sendt over 1-3 sanger før det skjer igjen... Begynner å bli litt lei nå, har andre problemer også, som f. eks at jeg detter ut av nettet en 5 sekunders periode... (dette er med begge pcer) Den stasjonære pcen er tilkoblet fysisk til den trådløse ruteren mens den bærbare kjører trådløst Ruteren er en Linksys WRT54G Noen som har noen tips her? Lenke til kommentar
jdmonstad Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Du kan jo forsøke å laste ned siste versjon av firmwaren til ruteren din fra produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
conkhi Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Hei, Jeg har den samme routeren og lastet ned nyeste firmware (versjon 4.20). Men etter at jeg installerte den, fungerer ikke internett lenger. Jeg kommer inn på routeren, men ikke videre til internett. Er det noen nye innstillinger jeg ikke har med den nye firmware som gjør at jeg ikke klarer å koble meg til internett? Noen som har nyeste firmware versjon av WRT54G som kan hjelpe? Edit: fungerte alikevel... Endret 12. desember 2005 av conkhi Lenke til kommentar
Viper88 Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Skal prøve å laste ned ny firmware da, og se hva som skjer... Endret 14. desember 2005 av Viper88 Lenke til kommentar
Viper88 Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Har nå lasted ned DD-WRT firmware, uten at dette hjalp, har fortsatt samme problem... Flere som har noen tips? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Kan kanal-problemet også gjelde deg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå