ovinn Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Haha, den så rå ut den der da:P Menneh... man ser ikke om det ble så bra utav at du har tegna over strekene da Se til å få tatt et bedre bilde av det EDIT: randomhero: Brukte du glass assa? Tøøft, så ikke det jeg (selv om det står i første post og greier da ), var det enkelt det å gravere i? Endret 13. desember 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Haha, den så rå ut den der da:P Menneh... man ser ikke om det ble så bra utav at du har tegna over strekene da Se til å få tatt et bedre bilde av det EDIT: randomhero: Brukte du glass assa? Tøøft, så ikke det jeg (selv om det står i første post og greier da ), var det enkelt det å gravere i? 5289314[/snapback] har ikke tegna over, har brukt en eller annen effekt i photoshop. men jeg kan fikse bedre bilde sånn btw så er det henrik ibsen Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Den effekten ødela alt. Nå ser man bare svart mot hvit. Ikke noe gravering. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Den effekten ødela alt. Nå ser man bare svart mot hvit. Ikke noe gravering. 5289690[/snapback] Sånn ble det bedre? oppdaterte posten Prøvde et grønnt noenfilter, holder på å leker meg med photoshop. da bla platen grønn og graveringen sort, blir det bedre. Da ser du dealjene bedre Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Så mye bedre ut nå ja. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 skjønte at ikke direkte hadde tegna over da, men at du hadde gjort no så vi ikke så graveringa so godt, bare motivet men så bedre ut nå ja. Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 gikk greit og gravere i glass ja, har ikke testa plexi enda så kan ikke uttale meg om det er lettere eller ikke vent litt så skal vi finne det ut;) Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 kan ikke annet enn å konstatere at det er lettere å gravere i glass:P plexi'en brenner seg pga av varmen :@ Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 måtte teste med lys i Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Looking good! Stå på! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Effekten blir som regel bedre med lys ja.. Grønn katode eller no..? Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 graveringen er jevn og fin, 90% av ripene er dritt som sitter fast på glasset brukte verken lexan eller plexi , men glass graverte først med low-speed (8000 rpm) så på high-speed (27 000 rpm) 5288112[/snapback] Jaha, tror jeg også må teste litt med først high så low speed jeg også ---- Han gjorde akkurat motsatt Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Nice med lys.. Stå på.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Han gjorde akkurat motsatt 5313418[/snapback] Hehe, en litten leif fra min side Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Dæven døtte den var driiiiit rå!!!! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg har sjekka opp på byggmakker, de sier det er anbefalt med diamont graveringsbit til å gravere på glass. Tankte du vile vite det Det koster vel ca 30-50kr pr bit på byggmakker Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Vel, må bare få legge til det at de fleste selgere sier det de trenger for at du skal kjøpe mer og dyrere ting hos dem.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Vel, må bare få legge til det at de fleste selgere sier det de trenger for at du skal kjøpe mer og dyrere ting hos dem.. 5321205[/snapback] Ja det er sant, men man burde jo teste sånt i praksis for å virkelig vite det da? eller hva? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Så absolutt. Når man blir eldre og får erfaringer finner man også etterhvert ut hvilke som ikke har peil. Husk godt når jeg var på Expert og ble presentert den perfekte løsningen: En 45 Mbps router og et trådløst PCI-kort på "svimlende" 11 Mbps! Dumbass.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå