randomhero Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 fikk tak i dremel idag, så da fant jeg likse godt ut at jeg skulle sjekke om jeg kunne gravere:P døm selv the master plan: about to start: ferdig "traced": en ivrig graverer: finished: Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 det va digg... har du UV lys i pcen så kommer det til og se kjempedigg ut Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Så drit fett ut da! Skal du bruke det på modden din? ;p Eller var det bare en test? Uansett, pent Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 kommer nok lys osv snart jah;) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Veldig fint! Noe av den absolutt beste jeg har sett på dette forumet i allefall! Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 bare en test til nå, men skal vel få brukt det til no;) Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Zevs_ Postet i dag, 22:35 Veldig fint! Noe av den absolutt beste jeg har sett på dette forumet i allefall! thnx Zevs_ skal prøve å lage no enda mer innvikla imorra, blir spennende å se om jeg får det til :O Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Dette ble nice Du har graverings-skills - Pain193. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Enig med Zevs_! Fantastisk presisjonsarbeid. Og du har ikke gjort det før? Nesten så jeg ikke tror deg! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Nice gravering.. Fint bilde.. Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 har aldri gjordt det før :O thnx Glisevask og Mr_Razer gleder meg til jeg får fleksibel slange og mindre graverings hode, da skal jeg faenma vise dere Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Lookin good Ja som de andre sier du har jo graverings skills Men så litt kritik/spørsmål: Veldig bra til å være føste gravering, men jeg zooooma (litt) og så nøye etter. Og da fant jeg noen små gliperher og der, men disse vises ikke på litt avstand da. På selve "strekene" er selve graveringen helt jevn? eller er det noen små hak, litt venskelig å se på bildet Hvor mange RPM kjørte du dremelen på? og den graveringsbiten din, er det samme duste biten som jeg har. Sjekk graveringsguiden min i signatur, hvis du vil så kan du kome med noen komentarer om ting som trengs å føyes til. Plexi eller lexan du brukte? Psssst... Jeg skal også kjøpe mindre graveringsbit og fleksibel akse Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Fælt a prikete du ble da, føler du at du fikk en konkurrent? Neida, bare tuller.. Uansett er det jo første gang han gjorde det, men som du selv har erfart gjør øving til mester! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Lookin good Ja som de andre sier du har jo graverings skills Men så litt kritik/spørsmål: Veldig bra til å være føste gravering, men jeg zooooma (litt) og så nøye etter. Og da fant jeg noen små gliperher og der, men disse vises ikke på litt avstand da. På selve "strekene" er selve graveringen helt jevn? eller er det noen små hak, litt venskelig å se på bildet 5286988[/snapback] Blir du veldig såret vis jeg sier jeg synes det var litt finere en din gravering? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Ser da ingen grunn til at han skal bli det? Er han smart så tar han det bare til seg og prøver å lære litt av randomhero her! Det er jo sånn man skal ta ting her i livet, som en mann Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Fælt a prikete du ble da, føler du at du fikk en konkurrent? Neida, bare tuller.. Uansett er det jo første gang han gjorde det, men som du selv har erfart gjør øving til mester! 5287024[/snapback] Neida, bare artig å se at andre også prøver seg. ja jeg vet at det er hannes føste gang, og jeg sa ja det ble bra! Er det noe galt å være nysjerig da? (Tror ikke det ) Får ikke helt til å se detaljene på denne skjermen, eller så er det maskinen sin feil (tror det er skjermen) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Blir du veldig såret vis jeg sier jeg synes det var litt finere en din gravering? 5287044[/snapback] Nei, syns dette var et mye bedre motiv Ser da ingen grunn til at han skal bli det? Er han smart så tar han det bare til seg og prøver å lære litt av randomhero her! Det er jo sånn man skal ta ting her i livet, som en mann 5287064[/snapback] Jepp helt korekt. Har fått noen gode ider av denne til mitt neste prosjekt Gratis med tripelt post (klikka servern berserk?) Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 graveringen er jevn og fin, 90% av ripene er dritt som sitter fast på glasset brukte verken lexan eller plexi , men glass graverte først med low-speed (8000 rpm) så på high-speed (27 000 rpm) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Ja, det kan du si.. Fiksa det nå, plager forresten livsjiten ut av meg! Glass sier du? Hmmm, har hørt det skal være enten vanskeligere eller lettere å gjøre det på glass.. =S Neste gang kan jeg anbefale maskeringsteip! En tynn en. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) graveringen er jevn og fin, 90% av ripene er dritt som sitter fast på glasset brukte verken lexan eller plexi , men glass graverte først med low-speed (8000 rpm) så på high-speed (27 000 rpm) 5288112[/snapback] Jaha, tror jeg også må teste litt med low speed så high speed jeg også Må bare si at jeg er imponert Her er også et ganske tøft notiv som jeg prøvde med på å gravere, men sleit litt med detaljene da Får kjøpe meg noen mindre graveringsbiter da Foresten var det sammen bit du hadde som meg? er bilde av den i graveringsguiden min Edit: Stokket om på noen ord Endret 19. desember 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå