LarsP Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Noen her på forumet som ser på denne mildt sagt morsomme serien? For de uinvidde så kan hele konseptet forklares med at hver episode regisseres av forskjellige regissører og de har som oppgave å lage en liten grøsserfilm hver (ca 45 minutter). Episodene er totalt uavhengige av hverandre. Regissører og episoder: Don Coscarelli (episode 1.01 "Incident On and Off a Mountain Road") Stuart Gordon (episode 1.02 "H.P. Lovecraft's Dreams in the Witch-House") Dario Argento (episode "Jennifer") John Carpenter (episode "Cigarette Burns") Larry Cohen (episode "Pick Me Up") Joe Dante (episode "Death & Suffrage") Mick Garris (episode "Chocolate") Tobe Hooper (episode "Dance of the Dead") John Landis (episode "Deer Woman") William Malone (episode "Fair Haired Boy") Lucky McKee (episode "Sick Girl") John McNaughton (episode "Haeckel's Tale") Takashi Miike (episode "Imprint") Så langt har jeg sett episode 1 og 2, og er meget imponert. Kjempefestelig grøss som får meg til å tenke på Tales from the Crypt. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Høres interessant ut. Endret 11. desember 2005 av Lord^ Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Kikke litt på noen trailere på http://www.mastersofhorror.net/ og de så veldig bra ut. Jenifer spessielt var veldig ekkel, dette må jeg ta en nærmere titt på, takk for tipset Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Så meget bra ut dette! Har ikke hørt om denne serien før.. Er det mulig å kjøpe disse, eller må jeg ty til nedlasting? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Tror du må ty til det sistnevnte enn så lenge, men ikke la oss diskutere det nærmere og få tråden stengt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) OOO! Dario Argento! EDIT: Takeshi Miike også. Dette må bli bra! Går dette på tv eller er det rett ut på dvd? Endret 11. desember 2005 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Dette må bli bra! Går dette på tv eller er det rett ut på dvd? 5283072[/snapback] Showtime sender det på fredagskveldene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Dette må bli bra! Går dette på tv eller er det rett ut på dvd? 5283072[/snapback] Showtime sender det på fredagskveldene. 5284071[/snapback] Pokker en av de få kanalene jeg ikke har... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg har heller ikke Showtime, men ser likevel på det. Episode 3: Dance of the Dead. Kaotisk, postapokalyptisk, narkotikabefengt zombiegrøsser. Dette var rett og slett grumsete og ekkelt. Ikke like god som de to første, men fremdeles meget severdig. Pluss for morsom (dog, forutsigbar) slutt. 6/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hvilke har gåttt så langt? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hvilke har gåttt så langt? 5284428[/snapback] 7 episoder er ute. Nummer 8 sendes på fredag. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Noen som vet om disse kommer ut som en samle-dvd ? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Første episode var jo kanon-bra! Herlig tvist på slutten der. Men hvorfor dreper hun den gamle mannen? Han var jo bare litt "koko" fortjente vel ikek akkurat å dø sånn? Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Så akkurat første episode, og det var en knakende god episode. Denne serien skal sees, og etterhvert kjøpes å eies. Gleder meg til Argento episoden, tror det var veldig usikkert om han fikk lage en episode eller ikke. Husker ikke helt hva grunnen var, lenge siden jeg leste om det, men tror det var litt vel voldelig. Men gleder meg å se at han fikk lage sin episode allikevel. Argento er fantastisk Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Etter å ha sett to episoder, synes jeg serien PÅ EN MÅTE er i samme stil som x-files, bare uten etterforskere til stede naturligvis. Jeg vet ikke hva som får meg til å tenke dette. Men tenkte kanskje noen andre også får litt av samme feelingen.. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Har sett de tre første episodene, var jo veldig bra dette! Likte godt de to første episodene, episode 3 var ikke så verst den heller.. Tror jeg må se en episode til før jeg køyer EDIT: Det ble litt mye av episode, men men.. Endret 16. desember 2005 av SkinnyT Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Noen som vet om disse kommer ut som en samle-dvd ? 5284646[/snapback] Anchor Bay skal ihvertfall gi ut serien på DVD. Men det ser ut som de kommer hver for seg i begynnelsen, kommer sikkert en samleboks etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå