gEnEsis_AiX Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Prøver igjen. Lurer på om noen med et s939 hk kunne målt opp høyden som kreves for vannblokk og vannslanger. Har litt begrenset høyde i mitt tilkommende prosjekt... for de som er nysgjerrige dropper jeg mitt "gamle" prosjekt Case:PolygonCube grunnet vansker med å få det praktiske til Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 kreves for vannblokk ? Finnes jo forskjellige. Forklar litt bedre det med slangene du skulle ha. Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 skulle ikke være lett. Jeg vet ikke hvor høy noen vann blokker er... Skal montere PSUen delvis over cpu soceten, og vil da vite hvor stor klaring jeg trenger. Må ha vannblokk, nipler og slange som går under psuen. Kan bruke vinkelnipler, men må ha en tanke av hvor høy denne vannblokken blir... Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 I mitt tilfelle med en Asetek Antarctica så er det ca 6 cm fra socketen til toppen av festeskruen (de på sidene), med en 90-graders nippel vil du klare å få plass til alt innenfor de 6 cm. Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 høres bra ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå