Kriwin Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Vet ikke om denne er riktig postet men vi prøver=) Jeg har da plutselig fått et problem med micen min. Det hele er at den funker på Msn og Skype men den vil ikke funke innpå spil! Har prøvd Bf2 og Cs, men en motar ikke en dritt! Noen som vet hva dette kan være? Mvh Kristian Endret 14. desember 2005 av Kongen_w Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Har du trådløs mus? Har du prøvd andre drivere? Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Har Mx518, altså ikke trådløs. Og drivere? Til hva? Kriistian Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Lett å bli lurt, jeg gjorde det selv. (Hvem kaller musa si micen, tenkte jeg.) Så skjønte jeg etter hvert at det er en mikrofon det er snakk om. haha. Kan ikke hjelpe. Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Åja!! Nå skjønner jeg hvorfor han la inn det:P Sorry;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå