John Keats Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg skrev en søknad til nytt guild på fredag og fikk positive tilbakemeldinger om at de gjerne vil ha meg med på tryout. Denne "Tryout'en" viste seg og være med i BWL for og prøve razorgore og dette var første gang de noengang prøvde han i tillegg noen andre som har opplevd noe like rart? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 På min gamle server hadde jeg samme tryout i UBRS. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Kom du inn? ... 5282563[/snapback] .. og klarte dere det? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Tryout og det var first try på Razor...smarte folk må jeg si. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 HAAHAHA ble du lei av rm som hadde wipet på raggy i 2måneder nå? Mesm greide ikke razorgore nei :/ Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Ja de fleste gadd ikke bli med på rag. var bare ett egg igjen på razor da Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jaja, skal man luke ut menn fra mus, så er ikke det den dummeste testen. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Man ser ikke akkurat om du er god eller ikke ved razorgore da.. Mages bare skyter frostbolts å mages der uansett btw etter dere har over 30+ ilive og alle eggene er døde og dere har 2 gode tanks er razor så godt som død :> vi tok ham ned første gang vi fjernet alle egga Lenke til kommentar
genesis Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg har vært med noe lignende. Jeg skulle få bli med som tryout i MC. Det rare var at det var ett Ragnaros attemt, de hadde aldri beseiret han. Og jeg hadde sagt klart ifra at jeg aldri hadde gjort annet en luci (og masse luci wipes), og baron/ + den bikkja attemts. første dag (var forsatt ikke guildmember)! Situasjonen var også slik at jeg var shadowpriest, og hadde ikke råd til respecc. + at jeg måtte bruke endel green items for å holde meg opp imot 100 fire ressist "grensa". Men alikevell drog de altså meg med, og det over andre members som var sikkelig "ok" geara med epic items og greier og greier. Vi tok han btw på tredje forsøk. Fikk litt rar tilbakemelding når resten av guilden så filmsnutten som ble captura og en none-guildie kom springende forbi i kampens hete, på jakt etter den nye gruppa han plutselig fikk tildelt, midt i kampen, fordi leader hadde lite å gjøre på =P Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Vi hadde bare tre stykker igjen når det var to egg som fortsatt sto.. Fikk akkurat tatt ett til før alle døde. Håper jeg får joine guildet skal få svar i morgen Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 er jo en egen "taktik" på razorgore tror det var at man skal ss priest og warrior så skal man whipe og så resse alle og resten husker jeg ikke Lenke til kommentar
.V. Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 er jo en egen "taktik" på razorgore tror det var at man skal ss priest og warrior så skal man whipe og så resse alle og resten husker jeg ikke 5285051[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Man ser om personen er villig til å wipe mye, noe some vil skje i alle "gode" guilder. Lenke til kommentar
tormagt Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Vi har også hatt tryouts med på bwl bl.a. Da får man enkelt sett om folk kan følge med, gjør det de får beskjed om og generelt om de duger. Vi hadde med en tryout første kill av Firemaw husker jeg. Han gjorde jobben sin bra og ble med fra da av. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 synns sånne tryouts er latterlige en guild burde ikke forvente at et nytt medlem skal klare og gjøre det han skal mot bosser 100%. syns folk kan lære av andre istedenfor og skulle vite allt selv Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) er jo en egen "taktik" på razorgore tror det var at man skal ss priest og warrior så skal man whipe og så resse alle og resten husker jeg ikke 5285051[/snapback] Nei. 5285197[/snapback] jo en exploid lol mange bruker den men ulovelig. hver så snill og ikke svar på noe du ikke vet noe om Endret 12. desember 2005 av mobilfreek Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 er jo en egen "taktik" på razorgore tror det var at man skal ss priest og warrior så skal man whipe og så resse alle og resten husker jeg ikke 5285051[/snapback] Nei. 5285197[/snapback] jo en exploid lol mange bruker den men ulovelig. vær så snill og ikke svar på noe du ikke vet noe om 5285991[/snapback] Hvis man whiper (dvs. alle dør) så resettes bossen. vær så snill og ikke svar på noe du ikke vet noe om Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 nope ikke med den exploiden men som sagt husker ikke den helt har bare hørt det går Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 nope ikke med den exploiden men som sagt husker ikke den helt har bare hørt det går 5286012[/snapback] Så du mener du kan mer enn E-ton som kanskje har vært med på dette mens du bare har "hørt det går". vær så snill og ikke svar på noe du ikke vet noe om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå