Elwiz Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Heisann! Tenkte jeg skulle Prøve meg på en slik Biquad, og har i den anledning fått tak i dette nettverkskortet. Trenger kabel fra kortet til antenna, og lurte på om noen her kan fortelle meg åssen plugger jeg trenger. har _null_ peiling. tips om hvilken kabel jeg kan kjøpe setter jeg stor pris på. Slik plugg er det på kortet. takk for alle svar mvh Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 kjøp en ferdiglagd kabel! husker ikke akkurat hva den utgangen het, men det vedder jeg på at noen andre her kan svare på Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Hei! trenger flere kabler av forskjellig lengde, så da lønner vel det seg best å lage kabelen selv. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) jeg er heller ikke sikker på hvilken type kabel du trenger men ta en titt på: wlansupply.no wlanantenner.no edit: fiksa linkene. Endret 11. desember 2005 av BKB Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 jeg trur det er mmcx Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Det er muligens eget design... Sjekk denne siden! Uansett står vel det i produsentens datablad hvilken kontakt det er? Endret 12. desember 2005 av Mr Burns Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Tror det er en MCX kontakt. Elfa har slike her: http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?dok=5540.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå