Bromlexl Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Jeg har endelig fått tak i en 360....med en god del flaks...Men det jeg lurer på er at jeg har en PSP....På den er det masse "god" musikk. På Project Gotham Racing er det ikke så "god" musikk....Så jeg lurer litt på hvordan jeg kan få inn min egen musikk der. For det skal ifølge microsoft være mulig. ' Hjelp!! Endret 11. desember 2005 av Bromlexl Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Er det ikke bare å plugge i PSP'en så den dukker opp under 'music->media'-fanen på Xboxen da? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Vel jeg finner den i hovedmenyen. men ikke i spillet. Går det ann å bare sette den på i hovedmenyen og la den spille mens man spiller PGR??? Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Trykk Xbox-guide-knappen (eller hva den heter...) - den store i midten av kontrolleren mens du er inne i et spill. Så kommer det opp en guide fra venstre hvor du kan velge musikk Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Trykk Xbox-guide-knappen (eller hva den heter...) - den store i midten av kontrolleren mens du er inne i et spill. Så kommer det opp en guide fra venstre hvor du kan velge musikk 5282568[/snapback] Ok.....takk....skal prøve det imorgen. Dagens løsning var å sette igang Itunes på PCen mens jeg spilte. Funket på sett og vis det og Men skal prøve å trykke "knappen" imorgen og se der. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå