MedStud Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 da jeg satte sammen pc'en min, oppdaget jeg at det datt en ørliten bit av cpu'en. Biosen funker jo, men alt går galt når jeg skal installere OS; Da slår den seg av!!! Noen idèer? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 sjekk tmp osv.. hdd sjekk Lenke til kommentar
MedStud Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 Quote: Den 2002-09-03 22:12, ueland85 skrev:sjekk tmp osv..hdd sjekk temp:42 grader. thermal thake volcano7+hdd sjekk? Lenke til kommentar
Skevz Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Det er sånn som skjer om det er problemer med rammen å sånn sjekk det.... Knust kjerne?? hvor dat denne lille biten av? Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hvis den biten som datt av er fra kjernen så kan du egentlig forbrede deg på bestilling av ny prosessor.... Lenke til kommentar
MedStud Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Quote: Den 2002-09-03 22:56, Skevz skrev:Det er sånn som skjer om det er problemer med rammen å sånn sjekk det....Knust kjerne?? hvor dat denne lille biten av? på det nederste hjørnet til venstre Lenke til kommentar
pskard Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hei, denne tråden skulle vært postet i "Hovedkort, Prosessor og minne" og jeg har flyttet den dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå