hes63 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Leste en artikkel i et blad om ekstrautstyr til speilrefleks hvor en kunne montere på ekstern lcd skjerm i søkeren. Ikke helt sikker på når det var, det er noen måneder siden. Finner ikke artikkelen igjen og trenger denne "dingsen" Kan noen hjelpe med en link eller.no På forhånd takk, Hans Einar Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Her: http://www.karlu.com/product_info.php?products_id=8764 Lenke til kommentar
hes63 Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Flott Takker der var den! Noen som vet om det er mulig å få et "video ut" signal fra denne? Hans Einar Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Ser ikke sånn ut, men du kan jo kople video ut til PC/TV etter at bildet er tatt, fra kamera. Lenke til kommentar
hes63 Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Njo... Men det skal brukes til trådløs overføring av "det en ser i søkeren" ved fotografering fra modellhelikopter.... Alternativet er å montere et lite kamera i søkeren selv. Det går greit. Men håpet på at denne dingsen kunne klare jobben. Hans Einar Endret 11. desember 2005 av hes63 Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Nå vet jeg ikke hvilket kamera du har, men til Canon så finnes det software som via USB kan styre kameraet direkte. Bl.a dette: http://www.breezesys.com/DSLRRemotePro/ Lenke til kommentar
hes63 Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Det er Canon som vil bli brukt... men trenger funksjonen "video out" som de fleste kompaktkamera har. Jeg må se hva kamera "ser" Får jeg et standard video out signal er saken løst. Det blir trådløst overført til disse: Endret 11. desember 2005 av hes63 Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 hes63: Fra modellhelikopter bruker du ikke et speilreflekskamera, med påmontert Zigview? Et WLAN-kamera må jo være tingen? Lenke til kommentar
hes63 Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Interessant. Har jeg ikke tenkt på gitt... Må bare si at je ikke kjenner disse kameraene. Vekt har betydning her. Fotojig med styringer og god (og da også noe tung) linse må ikke over 5-6kg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå