kefirgut Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Skal foreta en oppgradering, min nåværende p3 500 begynner å bli litt treig:( har så å si bestemt meg for . cpu - amd xp2400+ minne - ddr pc2700 512 mb grafikkkort - Gainward GeForce4 Ti4200 64mb Det store spørsmålstegnet stiller seg til Hovedkort, har kommet fram til to stk som ser rimelig like ut. - Abit Kd7 (uten raid) - Asus a7v8x/lan Handler på komplett, begge kortene ligger i underkant av 1300 kr. Asus kortet har integrert nettverks del, stiller meg litt skeptisk til dette..... Noen av dere som har noen råd/annbefalinger å gi når det gjelder hovedkort valget? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Jeg har selv bestilt Abit KD7 kortet fra komplett. Har bare gode erfaringer med Abit, og har aldri hatt problemer som jeg ikke har klart å løse. Asus er også er toppmerke, men jeg foretrekker Abit p.g.a at det er så overklokkingsvennlig, med haugevis av instillingsmuligheter. Lenke til kommentar
Raven Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Det blir en smaksak....begge produsenter lager gode kort....abit og asus er mine hk favoriter....det blir vanskelig å si....hvem tilbyr mest til minst cash blir vel da det neste spørsmålet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå