monzilla Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 når jeg starter opp windows får jeg opp en feilmelding om at cli.exe kan ikke startes. Jeg kan heller ikke gå inn på noe som har med catalyst å gjøre. Er dette et vanlig problem. Har et Hercules Radeon 9700 pro, kan det være det som har begynt å trekke på årene? Har opplevd veldig ustabilitet med spill osv. Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 installer .NET framework fra Microsoft? Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Bare last ned .net framework + .net framework sp1 så funker dette fjell Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 hva er det? takk for svar Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Du kan laste ned her! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 takk for kjappe svar folkens. Hva er dette .net framework greiene? Hvorfor har det sammenheng med skjermkortet mitt? Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 kontrollpanelet Catalyst Control Center er basert på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå